PWS miniatuur Jet Suit ontwerpen
-
Hoi TU Delft
Wij gaan ons PWS doen over het ontwerpen van een miniatuur Jet Suit. Wij zouden het super leuk vinden om begeleiding hierbij te krijgen aangezien school dit niet kan bieden. Hier zouden we pas na 22 augustus aan de slag mee willen gaan.
Alvast Bedankt,
Wiesje en Georgia -
Dit bericht is verwijderd! -
Hoi @georgia-rengers,
Mijn collega wick Goelst is even op vakantie. Hij zal jullie vraag z.s.m. beantwoorden zodra hij terug is!
Groetjes,
Lennard -
Hoi Wiesje en Georgia,
Gaaf onderwerp, in hoeverre in jullie kan begeleiden zullen we moeten bespreken. Mij lijkt het handig als jullie nog een bericht op het forum plaatsen tegen de tijd dat jullie ook daadwerkelijk gaan beginnen!
groeten,
Wick -
Hi Wick,
Wij gaan deze week weer aan de slag met ons PWS. Zouden wij misschien binnenkort een afspraak kunnen inplannen om over ons project te praten?
Groetjes,
Wiesje en Georgia -
Hoi,
Mooi dat jullie aan de slag gaan. Hebben jullie al een opzet gemaakt met hoofdvraag en deelvragen?
ik kan niet heel het profielwerkstuk begeleiden, maar zodra jullie een duidelijk beeld hebben wat jullie doel is en specifieke vragen hebben zouden we een videogesprek kunnen doen.Mvg,
Wick -
Hoi Wick,
Wij hebben inderdaad al een hoofdvraag en deelvragen. Zouden wij volgende week een videogesprek kunnen inplannen? Wij hebben allebei tussen 12:30 en 13:30 tijd op maandag, lukt dit jou? Anders kunnen we ook een keer na 16:30 afspreken?
Mvg,
Wiesje en Georgia -
Hoi,
Ik zou komende maandag om 13:00 een videogesprek kunnen aangaan.
wick goelst is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: wick goelst's Zoom Meeting
Time: Sep 19, 2022 01:00 PM Amsterdam, Berlin, Rome, Stockholm, ViennaJoin Zoom Meeting
https://us05web.zoom.us/j/81319987130?pwd=UmhtZ1JzSlJYbTQ4aWQ0K21Xb1gwQT09Meeting ID: 813 1998 7130
Passcode: 4J2dPb -
Top!! Tot dan!