PWS elektroden kapje voor de hersenen
-
Beste TU Delft PWS team,
Voor het PWS wil ik graag een elektroden kapje voor de hersenen ontwerpen, maken en gebruiken voor proeven. Er zijn een paar dingen die ik mij afvraag:
- Hoe kan ik de elektroden zo gevoelig maken dat de verschillen in mA kan meten?
- Op welke manier kan ik dit veilig uitvoeren zodat ik niet per ongeluk schade aanbreng aan anderen of mijzelf?
Verder moet ik van school eerst goedkeuring van een universiteit, een contactpersoon en een begeleider hebben voordat ik goedkeuring krijg om verder te gaan met mijn PWS.
Mijn vraag is dus of ik het elektroden kapje bij jullie, aan de TU Delft, kan ontwerpen, maken en proeven ermee mag uitvoeren.
Met vriendelijke groet,
Gaurish -
@Gaurish
Hallo,Momenteel zijn wij van PWS TU Delft op vakantie. Vanaf 20 augustus zijn we weer aanwezig en zullen wij proberen zo snel mogelijk je vraag te beantwoorden.
Met vriendelijke groeten,
Het PWS TU Delft team -
Hey @Gaurish
Dit klinkt als een flink PWS zeg, ik weet niet hoe haalbaar dit gaat zijn binnen de 80 uur die er "maar" voor een PWS staan. Als je toevallig op een technasium zit kun je misschien het als meesterproef aankaarten maar anders bieden wij niet op dit niveau begeleiding aan voor een PWS. Wel zijn we er natuurlijk om je te helpen met inhoudelijke vragen, daarvoor kun je altijd terecht hier op het forum.
Ik hoop dat ik je voldoende heb geïnformeerd,
Jip -
Hey Jip Rietveld
Helaas is mijn school geen technasium. Ik zal dus een andere versie van mijn proef moeten bedenken. Ik kan de proeven die ik wil uitvoeren namelijk ook doen zonder het meten van de hersenactiviteit. Alleen gaat dit misschien niet in de 80 uur passen die ik heb. Als ik in de toekomst nog een vraag heb zal ik die zeker stellen. Hartelijk dank voor jullie tijd.
Met vriendelijke groet,
Gaurish