Protonentherapie
-
Als hoofdvraag heb ik: Zal protonentherapie in de toekomst de huidige radiotherapeutische technieken vervangen?
Kunnen jullie me helpen met het zoeken naar een antwoord? Ik ben drie weken ziek geweest in de periode dat ik mijn PWS moest maken en ben daarom pas gisteren begonnen... Ik heb al een week uitstel gekregen en moet het nu volgende week vrijdag inleveren i.p.v. morgen, maar ik heb geen idee hoe ik het best zo snel mogelijk mijn PWS afkrijg. -
Hoi Roos,
Ik vind het prima om je vragen via het topic te beantwoorden.
Groeten,
Matthijs -
Hoi Matthijs,
Bedankt voor je tips. Ik ben er dit weekend heel hard mee bezig geweest. Morgen wilde ik eigenlijk weer verder maar die PWS middag neemt heel veel tijd in. Ik woon nml in Alkmaar en de reistijden zijn nogal lang (en de kosten best wel hoog haha). Is het een mogelijkheid dat we via deze topic contact houden?
Groetjes van Rosanne
-
Hoi Rosanne,
Dat is een behoorlijk krappe periode waarin je je PWS moet maken. Natuurlijk willen wij je helpen met tips om je werkstuk zo snel mogelijk af te krijgen. Ik zag dat je je hebt aangemeld voor de PWS middag van a.s. maandag. Om die middag zo nuttig mogelijk te maken, is het handig als je al een goed plan hebt, hoofdvragen, deelvragen, en wellicht een set problemen waar je hulp bij zou willen.
Een goede plek om te beginnen is het stappenplan op deze website. Ik zie dat je al een hoofdvraag hebt. Misschien is het handig om deze nog een klein beetje meer te specificeren, zodat je onderwerp wat beter afgebakend is. Op welke manier wil je gaan bepalen of protenentherapie de huidige methodes kan vervangen? Wil je dit baseren op de werking/resultaat, kosten, bijwerkingen, pijn of ander ongemak van de patient etc? Dit is ontzettend breed en misschien moet je er voor kiezen om maar één of een gedeelte van deze eigenschappen te onderzoeken. Daarna moet je je hoofdvraag uitbreiden met geschikte deelvragen. Wat zijn de huidige methodes en wat maakt ze goed/slecht? Wat zijn de belangrijkste eigenschappen waar een methode aan moet voldoen? Etc.
Als je dit hebt gedaan kunnen we verder naar de volgende stappen.
Groeten,
Matthijs