Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registreren
    • Login

Ervaringen met een tandheelkundig röntgenapparaat gezocht

Scheduled Pinned Gesloten Verplaatst Overige onderwerpen
    1 Berichten 1 Plaatsers 3 Weergaven 1 Watching
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • J Offline
      jonas22
      voor het laatst aangepast door

Ik ben me aan het oriënteren op een nieuw tandheelkundig röntgenapparaat voor de praktijk en ben benieuwd naar jullie ervaringen. Vooral beeldkwaliteit, gebruiksgemak en de stralingsdosis vind ik belangrijk. Daarnaast lijkt het me handig als het systeem snel beelden kan maken en eenvoudig met de bestaande praktijksoftware samenwerkt. Ik merk dat er behoorlijk wat verschillen zijn tussen compacte systemen en uitgebreidere digitale oplossingen. Daarom hoor ik graag welke modellen jullie gebruiken en hoe die in de dagelijkse praktijk bevallen. Zijn er bepaalde functies waar je volgens jullie echt op moet letten? Ook ervaringen met onderhoud, betrouwbaarheid en bediening zijn welkom.

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Registreren Login
      • First post
        Last post
      Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors