PWS windturbine
-
Hi,
Voor mij is dinsdag ook prima, laten we om 14:00 doen. Ik stuur tegen die tijd een teams-link.
Tot dan!
-
Hi Ruben,
Mijn meeting loopt uit, ik ben een half uurtje later. Excuses hiervoor!
-
-
Tijnkappen
Hoi Tijn
Wegens onze SE-week hebben wij hier helemaal niet meer aan gedacht en ik krijg blijkbaar ook geen meldingen meer als er een antwoord op mijn berichten komt. Ik zie de berichten dus nu pas… Ons oprechte excuses hiervoor!
Is het nog mogelijk een nieuwe tijd in te plannen? Dan zorgen we er nu voor dat we wél op tijd de berichten zien.
Nogmaals sorry!
Groetjes,
Ruben en Reinout -
Hoi Ruben,
Snap dat jullie over het bericht heen hebben gekeken. Het is zeker mogelijk om een nieuwe dag in te plannen. Lukt morgen 13:00?
Laat maar weten!
Groetjes
-
Tijnkappen
Hi Tijn,
Morgen zitten wij tot 16:00 op school voor examens dus 13:00 redden wij niet. Red jij het rond 16:15?
Groetjes,
Ruben -
Yes, dat is prima! Ik stuur zo een zoomlinkje
-
Hierbij de teamlink: https://teams.microsoft.com/meet/357530736864741?p=kXVNdp75G7ZKMIPh9e
-
Tijnkappen
Hi Tijn, onze toets liep iets uit. Wij bellen over 15 min in! -
RubenvThiel
Prima, tot zo! -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Registreren Login