PWS Leugendetectie
-
Hallo,
Ik ben samen met twee klasgenoten aan het proberen om een leugendetector te bouwen als onderdeel van ons PWS. We lopen echter een beetje vast. We weten niet zo goed hoe we de elektroden precies aan de schakeling op de printplaat moeten verbinden. Ook weten we niet hoe we de schakeling moeten aansluiten op de computer. We willen namelijk het programma Coach gebruiken, zodat we grafieken te zien krijgen. De schakeling die we aan het bouwen zijn heb ik als bijlage aan dit bericht toegevoegd.
Wij willen op 15 oktober graag langskomen met onze leugendetector om vragen te stellen en eventueel tips te krijgen over hoe we de leugendetector het beste af kunnen maken.
MVG
Lisa -
Hoi Lisa,
De bijlagefunctie van het forum ondervindt wat technische problemen. Ik kan jullie bijlage dus niet zien. Stuur de bijlage anders even los naar matthijs_damen(at)live(dot)nl.
Leuk dat jullie op de PWS middag van 15 oktober willen komen. Kunnen jullie je even inschrijven via de website dan? Je krijgt dan vanzelf bericht als alles bevestigd is!
Groeten,
Matthijs -
Hoi Lisa,
Ik zie dat jullie je hebben ingeschreven voor 15 oktober. Mooi! Bij deze is de afspraak dus bevestigd. Je kunt op de website meer info over de middag vinden. Deze is van 14:00 tot 18:00. Als jullie nog meer vragen hebben hoor ik het wel!
Groeten,
Matthijs