Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

Technasium: Inrichten buiteneiland

Technasium
    2
    4
    75
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • lizloosenL
      lizloosen PWS TU Delft admin
      voor het laatst aangepast door

Hi, hier kunnen jullie al je vragen stellen!

Groetjes,
      Liz

B 2 Antwoorden Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • B
        Brittpieneman1 @lizloosen

@lizloosen
        Hoi Liz, wij hebben in totaal nu 4 schetsen gemaakt. De eerste drie zijn bijgevoegd en de vierde die verschijnt ook vandaag of morgen ooknog. Wij vroegen ons af wat jou opvalt bij deze schetsen, dus zijn ze goed of moeten er nog dingen aangepast worden?

Wat wij hierbij graag van jou zouden willen weten:

1. Zou je ons misschien kunnen vertellen of wij op de goede weg zijn?
        2. Welke indeling zou jij kiezen vanuit jouw studie?
        3. Zijn er nog dingen in de indeling die ontbreken vanuit jouw oogpunt?

Mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag!

WhatsApp Image 2026-03-02 at 19.27.42.jpeg WhatsApp Image 2026-03-02 at 20.14.16.jpeg WhatsApp Image 2026-03-02 at 20.19.54.jpeg

Groetjes,
        Britt, Chess, Timo, Ilyas en Felien

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
        • B
          Brittpieneman1 @lizloosen

@lizloosen
          Hierbij de 4e indeling!
          WhatsApp Image 2026-03-02 at 21.14.00.jpeg

lizloosenL 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
          • lizloosenL
            lizloosen PWS TU Delft admin @Brittpieneman1

@Brittpieneman1

Dankjewel voor de tekeningen, ze zien er erg goed uit! Het geeft een goede eerst impressie van hoe het eruit komt te zien. Ten eerste vind ik het wandelpad dat helemaal om het eiland heen loopt een erg goed idee, daar zou ik niks aan veranderen. Wat bankjes om de zoveel meter plaatsen is een leuke toevoeging voor extra detail. De plek van de uitkijktoren is lastig te beoordelen voor mij want ik weet niet wat links en rechts van het eiland ligt, maar als je op wat moois uitkijkt staat hij op de goede plek. De tekening met het terras dat uitzicht heeft op de speeltuin en de zonkant betreft ziet er goed uit. Je ziet dat je erover na hebt gedacht. Verder is het nog handig om te bedenken voor jezelf wie jullie grootste klant is. Als dat families met kinderen zijn staat het restaurant met de speeltuin en weide eromheen perfect. Als het een chique restaurant is zou ik de speeltuin afzonderen van het terras. Als jullie dit goed beredeneren bij jullie keuze is het helemaal duidelijk. Verder zou ik ook de voetbalvelden en padel/fitness naast elkaar zetten, dat je echt een sport kant van het eiland hebt en een kant om te eten/wandelen/uitrusten. Ik zal dan ook de indeling van de tweede tekening aanhouden, die ziet er netjes en duidelijk uit. Wel ontbreken hier de woningen nog, ik weet niet of dat essentieel is voor jullie ontwerp? Maar dat zag ik in een andere schets wel. Het is anders misschien ook leuk om een klein hotelletje met bungalows te doen, zodat mensen hierheen kunnen komen om tot rust te komen.

Jullie kunnen nog het Vuurtoren Eiland bij Amsterdam opzoeken als inspiratie. Je kan hier een dagje boeken, en dan word je met de boot opgehaald en kan je dineren en slapen op het eiland. Dit eiland is veel kleiner dan jullie ontwerp, maar het kan jullie wel goed inspireren voor zo een zelfde soort attractie. Dat trekt toeristen aan en geeft een leuke belevening.

Ik hoop dat ik jullie vragen heb beantwoord, en hoor graag als jullie nog ergens vastlopen.

Groetjes,
            Liz Loosen

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
            • First post
              Last post
            Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors