PWS eigen product vormgeven
-
Beste TU delft,
Voor school zijn wij bezig met ons profielwerkstuk over het oprichten van ons eigen bedrijf. Hiervoor zijn wij nu onderzoek aan het doen naar de vraag voor ons product. Het idee is om een kluis organizer te maken voor leerlingen van de middelbare school. Hiervoor hebben we zelf al een idee ingedachte maar wij hopen dat jullie ons kunnen helpen met het ontwerpen van een kluis organizer en daarmee alle belangrijke aspecten van onze doelgroep te verwerken. Daarmee hopen we een groter publiek te kunnen bereiken en hoog kwaliteitsproduct op de markt te kunnen zetten. We hadden gezien dat jullie een studie aanbieden genaamd industrieel ontwerp en hopen via deze weg met deze leerlingen in contact te komen.
Met vriendelijke groet,
Tijs, Femke en Willemijn -
Hallo Thijs, Femke en Willemijn,
Het klopt inderdaad dat je hier op de TU in Delft de studie industrieel ontwerpen hebt. Ik begrijp nog niet helemaal jullie vraag en waar ik jullie mee kan helpen, dus misschien is het een idee om een videogesprek in te plannen om jullie ideeën wat duidelijker op een rijtje te helpen en jullie hierna hopelijk goed op weg te kunnen sturen! Ik hoor graag wanneer jullie uitkomt!
Met vriendelijke groeten,
Liz Loosen -
Hoi hoi, wat super leuk Liz dat jij hebt gereageerd op ons berichtje. We zien het zeker zitten om een keer in gesprek te gaan over onze ideeën en hoe wij daar jullie hulp denken te kunnen gebruiken.
Voor ons zou morgen eigenlijk al super goed uitkomen. Maar anders volgende week maandag ergens na 14 uur of woensdag om 10 uur. Mocht er iets tussen zitten voor je, horen wij het graag en anders kijken we even verder voor andere momenten.Fijne avond nog!
Met vriendelijke groet,
Tijs, Willemijn en Femke 6vwo -
Hey,
Deze week ben ik erg druk, dit weekend zal ik wel kunnen maar snap als het dan niet uitkomt, dus dan wordt het ergens volgende week als dat lukt?
Groeten,
Liz -
Hoi hoi,
Ik zou eventueel zondag kunnen in de ochtend of ergens rond de middag, en dan is het even kijken of er andere mensen uit mijn groepje aan sluiten. Anders zou het eventueel dinsdagmiddag om 14 uur worden, woensdag om 15 uur of donderdag om 15 uur. Kijk maar wat voor jou handig is, want het liefste wel zo snel mogelijk. Omdat de SE week er al weer aan zit te komen.
Groetjes,
Femke