PWS aarbevingbestendigheid bruggen
-
Laten we inderdaad binnenkort een zoomgesprek doen. Ik ben zelf druk met tentamens tot 22 januari, dus voor mij komt het beste vanaf dan uit, en dan ben ik ook erg flexibel dus hoor graag welke datum jullie dan uitkomt. Dan kunnen we de berekeningen goed bespreken. Ik zal dan ook antwoord op jullie andere vragen geven. Verder heb ik ook de trillingen van de telefoon gemeten, wat jullie hadden gevraagd, zou ik deze naar jullie mailen? Naar welk mailadres kan ik het het beste sturen? Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groeten,
Liz Loosen -
stuur maar naar 546406@ll.driestarwartburg.nl
-
komt volgende week vrijdagmiddag voor je uit om een zoom gesprek te doen?
-
24 januari? In de ochtend komt het best voor mij uit, hoe laat kunnen jullie op zijn vroegst? Ik denk dat de zoom max een uurtje duurt! En desnoods kan 23 januari de gehele dag ook!
-
@lizloosen
Ik ben echt gewoon compleet vergeten om hierop te kijken. Misschien is het beter als we ff appen voor een meeting anders vergeet ik het gewoon. -
@Arnaud
ik zou evt woensdagmiddag kunnen of vrijdag middag -
woensdag vanaf 4 uur en vrijdag vanaf half 2
-
Laten we morgen doen, beetje aan het einde van de middag komt voor mij uit! Rond 15:00?
-
Gaat de meeting zo nog door of niet? En jullie wilden de krachten bij bruggen bespreken toch?
-
@lizloosen ja ik kan wel, alleen jasper niet maar opzich maakt dat niet heel veel uit denk ik. 15.00 is prima.
-
Ja wat jullie willen, anders wordt het vanaf 10 feb aangezien ik op vakantie ga vanavond. Kunnen altijd zo even bellen en kijken hoever we komen
-
liz loosen heeft u uitgenodigd voor een geplande Zoom-vergadering.
Deelnemen aan Zoom-vergadering
https://us05web.zoom.us/j/83998939158?pwd=O7r0h3YKkrDjlmDbEOiE1oiJDOvkX6.1Vergadering-ID: 839 9893 9158
Wachtwoord: 9djJLb -
@lizloosen wij kijken wel hoe ver we komen