PWS kernrampen
-
Geachte TU Delft,
Wij, Twan en Matteo, zijn leerlingen die in 6 VWO zitten en hebben een grote interesse in de ontwikkeling en veiligheid van kernenergie. In het kader van ons onderzoek willen wij graag meer leren over de veiligheidsmaatregelen die zijn genomen bij kerncentrales na de rampen in bijvoorbeeld Tsjernobyl, Fukushima en Three Mile Island.
Wij zouden het zeer op prijs stellen als wij de mogelijkheid zouden krijgen om een bezoek te brengen aan de kernreactor in Delft. Een rondleiding en eventueel een interview over de huidige veiligheidsprotocollen en technologieën zouden ons enorm helpen in ons PWS onderzoek over de lessen die zijn getrokken uit deze gebeurtenissen.
Wij kijken uit naar uw reactie en hopen op een positieve terugkoppeling.Met vriendelijke groet,
Twan en Matteo -
Hey @Twan-0,
Wat een interessant onderwerp hebben jullie gekozen! Een interview is zeker mogelijk, wanneer zouden jullie dit ongeveer willen doen? Of een rondleiding ook mogelijk is kan ik niet met zekerheid zeggen, dat zal ik even moeten navragen. Op dit moment zijn er namelijk werkzaamheden bij de reactor, maar ik ga voor jullie kijken of dit mogelijk is. Laat maar weten als je verder nog vragen hebt!
Groetjes,
Lennard