PWS zonnebrandcreme
-
Goedemiddag,
Wij zitten in Havo5 en gaan ons PWS over zonnebrandcrème doen. De workshop die jullie aanbieden lijkt ons erg interessant en relevant voor ons verslag. Voor het beantwoorden van onze hoofdvraag moeten we een proef doen over de absorptie van UV-straling van verschillende zonnebrandcrèmes. Zijn er data bekend wanneer de workshops gaan plaatsvinden? Qua planning voor ons toch enigszins belangrijk gezien de reistijd.
We horen graag wat de mogelijkheden zijn.Met vriendelijke groet,
Noa en Hester -
Hoi Noa en Hester,
De workshop is erg populair, dus het zal even duren voordat jullie de workshop kunnen doen bij ons. Als je interesse opgeeft voor de workshop wordt je benaderd voor mogelijke data.
Wanneer zouden jullie je praktische gedeelte af willen hebben? Dan kan ik jullie een indicatie geven over wanneer jullie langs zouden kunnen komen.
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes,
Bjorn -
Beste Bjorn,
Bedankt voor de reactie! We hebben ons onlangs al ingeschreven voor de workshop. Het praktische deel zouden we het liefst begin december af willen hebben. We kunnen vanaf 12 november. 29 november is voor ons niet mogelijk.
We horen graag wat mogelijk is.Met vriendelijke groet,
Noa en Hester -
Nog een aanvulling op het eerdere bericht, 22 november is ook niet mogelijk. Na half december zouden we het liefst met de uitwerking willen starten.
We wonen in Groningen, dus qua reistijd zijn we wel een paar uur onderweg.Groet,
Noa en Hester -
Hoi Noa en Hester,
Ik heb de interesse gezien! Bedankt voor de verdere informatie. Ik zal jullie mailen als ik weet op welke data de workshops plaats zullen vinden!
Groetjes,
Bjorn