Technasium: energie opwekken met sluizen
-
Hallo Victor en Tygo
Mijn naam is Liz, ik studeer Civiele techniek aan de TU Delft en zoals jullie al in mijn mail aan jullie hebben kunnen lezen ben ik aan jullie groepje gekoppeld als expert. Ik nodig jullie uit om binnenkort eerst even kennis te komen maken. We zullen dan verdere afspraken maken over onze samenwerking en alvast sparren over jullie opdracht. Ik ben benieuwd naar jullie ideeën!
Ik kan op de volgende data:Donderdag 3 oktober (11:00 - 14:00)
Woensdag 9 oktober (14:00 - 17:00)
Maandag 14 oktober (12:30 - 13:30)
Dinsdag 15 oktober (hele dag)Laat weten welke datum jullie uitkomt of doe een tegenvoorstel! We zullen afspreken via een videogesprek.
Met vriendelijke groeten,
Liz Loosen -
@lizloosen
Hallo Liz, dank voor de reactie!
Victor en ik hebben helaas school in de tijden die jij zelf stuurde en wij weten nog niet zeker of onze jaarleider het gesprek doen tijdens school goed zal vinden. Victor en ik zouden allebei aanstaande dinsdag 1 oktober tussen 09:00 en 10:30 kunnen. Als onze jaarleider het goed vindt dat we het gesprek tijdens school doen, zouden wij het gesprek op donderdag 3 oktober tussen 13:00 en 14:00 kunnen doen. Wij horen het graag.
Met vriendelijke groet,
Victor en Tygo -
Hey,
Dinsdag 1 oktober gaat niet lukken voor mij, maar donderdag 3 oktober van 13:00 tot 14:00 kan ik. Ik hoor graag of jullie vrij krijgen, anders kunnen we naar later op de dag kijken als jullie klaar met school zijn.
Met vriendelijke groet,
Liz Loosen -
@lizloosen
Hallo Liz,
Wij hebben vrij gekregen van school donderdag 13:00 en 14:00, dus kunnen wij ook. We zien je aanstaande donderdag.
Met vriendelijke groet,
Victor en Tygo -
Hey,
Zie hieronder de link voor de zoom meeting voor morgen. Ik spreek jullie om 13:00.
Deelnemen Zoom Vergadering
https://us05web.zoom.us/j/84564584544?pwd=n08eRRNLAdSSVjwrbMvVDLlFkpjYi8.1Vergadering-ID: 845 6458 4544
Wachtwoord: 7hGkPg -
De zoom meting zal 13:15 plaatsvinden. Tot straks!
-
@lizloosen