Technasium: geluiddicht gevelpaneel garage ontwerpen
-
Hallo Levi, Mees en Sebastiaan,
Mijn naam is Liz, ik studeer Civiele techniek aan de TU Delft en zoals jullie al in mijn mail aan jullie hebben kunnen lezen ben ik aan jullie groepje gekoppeld als expert. Ik nodig jullie uit om binnenkort eerst even kennis te komen maken. We zullen dan verdere afspraken maken over onze samenwerking en alvast sparren over jullie opdracht. Ik ben benieuwd naar jullie ideeën!
Ik kan op de volgende data:Donderdag 3 oktober (11:00 - 14:00)
Woensdag 9 oktober (14:00 - 17:00)
Maandag 14 oktober (12:30 - 13:30)
Dinsdag 15 oktober (hele dag)Laat weten welke datum jullie uitkomt of doe een tegenvoorstel! We zullen afspreken via een videogesprek.
Met vriendelijke groeten,
Liz Loosen -
Hoi Liz,
Fijn dat je aangewezen bent als onze expert! Wij kijken uit naar een succesvolle samenwerking.
Wij zouden graag donderdag 3 oktober om 12:15 een gesprek willen inplannen. Schikt dat?
Is het daarnaast mogelijk om je aan een teams-chat toe te voegen via je tu-delft mail?
Met vriendelijke groeten,
Levi, Sebastiaan, Sriman en Mees -
Hey,
Ik ben erg benieuwd naar jullie ideëen! 3 oktober om 12:15 wordt krap aangezien ik om 13:00 een ander gesprek heb. Later op de dag vanaf 16:00 zou voor mij eventueel ook kunnen. Het gesprek zal ongeveer een uur duren. Anders zouden we naar verdere data moeten kijken. Daarnaast kunnen jullie mij aan de teams-chat toevoegen. Mijn Tu-delft mail is L.E.M.Loosen@student.tudelft.nl
Met vriendelijke groet,
Liz Loosen -
Hi,
We hebben een teams-berichtje gestuurd. Als je deze niet hebt ontvangen, laat het dan even via hier weten.
Gr.