PWS zonnebrand
-
Hallo,
Wij gaan ons PWS doen over zonnebrand.
Ik had gezien dat jullie een workshop hebben over zonnebrand. Wat houdt deze workshop precies in?
Mijn vraag is of wij mee kunnen doen met deze workshop. Hoe ik mij kan aanmelden en wanneer zou dit plaatsvinden?met vriendelijk groet,
Sofie Stemerdink, Feline Stemerdink en Manouk Taken -
Hallo Sofie, Feline en Manouk,
Wat leuk dat jullie hier in geïnteresseerd zijn!
Tijdens deze workshop leer je in een theorie deel over de werking van zonnebrand en hoe verschillende zonnebranden verschillen van elkaar. Tijdens het theoretische onderdeel leer je tevens ook rekenen met de absorptie van zonnebrand.
In het praktische gedeelte gaan we het lab op en dan zullen we de zonnebrand testen met een spectrofotometer. Dit is een apparaat dat meet hoeveel licht er door een sample komt. Dit geeft dan dus namelijk aan hoe goed de zonnebrand werkt.
Helaas zijn er meer groepjes die hier interesse in hebben en hebben we dus helaas wel een langere wachtrij. Als jullie hier nog wel in geïnteresseerd zijn kan je interesse opgeven via de website. Dan krijg je een mailtje als er data worden ingepland.
Ik hoop dat dit jullie verder helpt!
Groetjes,
Bjorn -
Hallo @bjornlosekoot,
Wij hebben ons aangemeld via de interesse knop. Weet u al een datum of maand waarin dit plaatsvindt?
Met vriendelijke groeten,
Feline, Sofie Stemerdink en Manouk Taken -
Hoi Feline, Sofie en Maouk,
Ik kan helaas nog geen precieze datum geven. Door ziekte en drukte bij het BioLab is het lastig om workshops in te plannen. In oktober zullen er sowieso weer workshops plaats gaan vinden. Komt dit voor jullie ook uit?
Groetjes,
Bjorn -
Hallo @bjornlosekoot
Voor ons komt oktober goed uit. Zodra u een datum weet, zouden wij graag geïnformeerd willen worden.
Met vriendelijke groeten,
Feline Stemerdink, Sofie Stemerdink en Manouk Taken. -
Hoi Feline en Sofie,
Als het goed is hebben jullie een mailtje gekregen met informatie over het inplannen van de workshops! Als jullie die enquête invullen zullen jullie van mij horen!
Groetjes,
Bjorn -
Hallo Bjorn,
We hebben vorige week alle drie de enquête ingevuld.
Nog even handig voordat u de planning maakt. Van 17 t/m 24 oktober kunnen wij niet i.vm. onze toetsweek. Wij snappen dat er dan nog weinig datums over blijven in oktober dan is november ook goed.Met vriendelijke groeten,
Feline Stemerdink, Sofie Stemerdink en Manouk Taken -
Hoi Bjorn,
In ons plan van aanpak moet de werkwijze staan. Nu staat er op de site bij de workshop zonnebrand niet erg veel informatie over hoe alles te werk gaat. Zouden wij meer informatie mogen over de verschillende stappen die plaatsvinden zodat ons plan van aanpak compleet kunnen maken.
Je mag dit ook naar mijn mail adres sturen sofiestemerdink@gmail.comMet vriendelijke groeten,
Feline Stemerdink, Manouk Taken en Sofie Stemerdink -
Hoi!
Ik neem aan dat dit allemaal duidelijk is na de workshop. Het mailtje met wat extra informatie na de workshop komt nog jullie kant op!
Groetjes,
Bjorn