Technasium: Duurzaam schoolgebouw ontwerpen
-
Hallo Julia, Nanne, Mika en Riwan
Mijn naam is Liz, ik studeer Civiele techniek aan de TU Delft en zoals jullie al in mijn mail aan jullie hebben kunnen lezen ben ik aan jullie groepje gekoppeld als expert. Ik nodig jullie uit om binnenkort eerst even kennis te komen maken. We zullen dan verdere afspraken maken over onze samenwerking en alvast sparren over jullie opdracht. Ik ben benieuwd naar jullie ideeën!
Ik kan op de volgende data:maandag 16 september (middag)
woensdag 18 september (middag)
donderdag 19 september (ochtend)
woensdag 25 september (middag)Laat snel weten welke datum jullie uitkomt of doe een tegenvoorstel! We zouden ook kunnen videobellen als we niet op een geschikte datum komen om hier op de TU Delft af te spreken!
Groeten,
Liz Loosen -
Hallo Liz,
Dankjewel voor uw reactie, wij zouden liever videobellen. Dit komt omdat wij namelijk in Nieuwegein wonen en Delft een beetje ver is. Laten we als eerst dus contact houden door te videobellen en te appen en daarna kunnen we wat later misschien langs komen. En zodat u het weet, wij hebben les op maandag en vrijdag. Maandag om 15:00 tot 16:00 en Vrijdag om 12:15 tot 14:55 (met 30 minuten pauze.) Op welke manier kunnen we contact met u opnemen?
Met vriendelijke groet,
Julia, Nanne, Mika en Riwan
-
Hallo,
Videobellen komt voor mij ook goed uit. Laten we dan aanstaande vrijdag via zoom bellen. Ik kan dan van 12:30 tot 13:30. Ik stuur dan via de mail een link naar de zoom. Ik hoor graag of dit lukt!
Met vriendelijke groet,
Liz Loosen -
Hallo Liz,
Helemaal goed! We spreken elkaar vrijdag.
Met vriendelijke groet,
Julia, Nanne, Mika en Riwan -
liz loosen heeft u uitgenodigd voor een geplande Zoom-vergadering.
Deelnemen Zoom Vergadering
https://us05web.zoom.us/j/83645879512?pwd=6iREzO8H4J5f6XgnORNtOl4dt9xB7e.1Vergadering-ID: 836 4587 9512
Wachtwoord: 7vBgDatot zo!
Met vriendelijke groeten,
Liz Loosen -
Hoi Liz Loosen,