PWS Aardbevingsbestendig bouwen
-
Beste,
Wij zijn momenteel bezig met ons PWS over aardbevingsbestendig bouwen. Voor ons onderzoek zouden wij graag gebruik willen maken van de trilplaat op de TU Delft. Is dit mogelijk? Als het mogelijk is komt voor ons rond 28 augustus het beste uit. Is dit mogelijk voor jullie? Je kan ons bereiken via de mail. Mijn mail is kjeld.verschoor@edu.ozhw.nl
Groeten,
Kjeld Verschoor en Binck Poppelier -
Hoi Kjeld en Binck,
Bedankt voor jullie berichtje! De student die normaal dit soort vragen behandelt is momenteel op vakantie (het is al zomervakantie hier op de TU Delft), dus die kan jullie vraag helaas niet beantwoorden. Als deze student terug is van vakantie, wordt jullie vraag beantwoord.
Alvast een fijne vakantie!
Met vriendelijke groet,
Barbara Grinn -
Hey Kjeld en Binck,
Jullie kunnen zeker onze trilplaat gebruiken op de TU! 28 augustus ben ik alleen nog op vakantie. In september is de zomervakantie van de TU delft afgelopen. Zouden jullie eventueel vrijdag 13 september langs kunnen komen? Zo niet is later ook altijd mogelijk! Ik verstuur het ook nog door via de mail!
Met vriendelijke groet,
Liz Loosen -
Beste,
Wij zijn bezig met ons pws over Aardbevingsbestendig bouwen in Chili. Hiervoor willen wij verschillende bouwtechnieken testen op de aardbevingsbestendige plaat op TU Delft. zouden wij een afspraak kunnen inplannen? Mijn e-mail is [pippagovaart@gmail.com]
Groeten,
Inge Rolleman en Pippa Govaart -
Beste Pippa en Inge,
Zouden jullie dan langs willen komen met een al gemaakt model? Dan is het namelijk handig om de afmetingen van de plaat te weten zodat jullie model op onze trilplaat past. Jullie kunnen ook bij ons werken aan een model en die dan meteen testen. Ik hoor graag meer over jullie idee!
Mogelijke data wanneer ik zou kunnen:- di 17 sep
- wo 18 sep (middag)
- di 24 sep
- wo 25 sep (middag)
Ik hoor graag of jullie een van deze data kunnen, en anders alternatieven!
Met vriendelijke groet,
Liz Loosen -
@lizloosen
Goedemorgen,Helaas kunnen wij al die datums niet.
Zouden jullie toevallig vrijdag 4 oktober in de ochtend kunnen?
Dan zijn Pippa en ik beide vrij. En is het dan mogelijk om bij jullie een model te maken?Groetjes Inge en Pippa.
-
Hallo Inge en Pippa,
Ik zie jullie dan vrijdag 4 oktober! Jullie kunnen hier werken aan een model en die testen, maar jullie moeten wel al een idee hebben wat voor technieken jullie willen toepassen zodat we meteen op weg kunnen. Ik stuur jullie tegen die tijd verdere info. Wat is jullie mail? Dan houden we via daar contact!
Met vriendelijke groet,
Liz Loosen -
@lizloosen
HeyMijn mail is: ingerolleman08@gmail.com
En die van Pippa is : 12001001@sgtedu.nlGroetjes
Inge Rolleman -
@lizloosen
Goedemorgen,
Het blijkt nu dat ik op die vrijdag ochtend een herkansing heb. Is het ook mogelijk om vrijdag middag te doen?
Groetjes Inge en Pippa -
Vanaf hoe laat zou je dan eventueel kunnen in de middag? Ik kan de hele dag tot 15:15 namelijk!
-
Hey,
Ik heb niks meer van jullie gehoord dus ga er vanuit dat het niet meer gaat lukken voor jullie vandaag om te komen. Ik denk dat het het beste is om een nieuwe afspraak te maken.
Met vriendelijke groeten,
Liz loosen -
@lizloosen
Hey sorry dat wij niks hebben laten weten! Het kwam inderdaad niet meer uit.
Wij zouden nu pas na de toetsweek kunnen. De begint 14 oktober en de week erna hebben we vakantie.
Wij zouden in de week van 28 september kunnen. Zou 1 november uitkomen?Groetjes Inge
-
Hallo Inge,
In de week van 1 november en de week daarop heb ik het erg druk met studie. Ik zou dan pas weer vanaf 11 november kunnen. Dinsdag 12 november bijvoorbeeld zou voor mij uitkomen als we dan zo snel mogelijk een afspraak willen maken. Ik hoor graag of dit mogelijk is voor jullie.
Groeten,
Liz Loosen -
@lizloosen
HeyIn de week van 11 november heb ik een herkansing maar er is nog niet duidelijk welke dag we die hebben.
Dus wij zouden 21 of 22 november kunnen. Later dan dit wordt het echt niet want 2 weken hierna moet ons PWS ingeleverd worden.
Laat maar weten wat het beste uitkomt!
Groetjes Inge en Pippa -
Hallo,
Donderdag 21 november kan ik vanaf 14:00 de rest van de dag, ik zet hem in mijn agenda en mail jullie tegen die tijd meer info.
Groeten,
Liz Loosen -
@lizloosen
Heyy
Is het de bedoeling dat we daar om 2 uur zijn of wil je om een andere tijd beginnen?
Wij moeten dit weten zodat we met onze decaan kunnen overleggen! En hoelang duurt het ongeveer?
Groetjes Inge en Pippa -
14:00 is helemaal goed! Jullie willen aan jullie model gaan werken toch? Zijn jullie hier al aan begonnen? zo niet dan zou ik wel sowieso 2 uur/3 uur meerekenen. Als jullie al een model hebben en alleen willen testen duurt het ongeveer een uurtje.
-
@lizloosen
Nee wij hebben er nog niet echt aan gewerkt. Dus dan doen we dat daar! Laat je nog weten waar we precies moeten zijn? Tot donderdag!