Zeilen windenergie
-
Bijgevoegd jullie resultaten en uitgewerkte sheet.
Sorry dat het even duurde, mijn computer wilde sinds vrijdag middag niet meer aan gaan.
Gelukkig doet hij het weer half.Succes!
Groetjes
Joris
-
Hallo Joris,
Zou je misschien een deze dagen onze gegevens kunnen sturen? Onze begeleider wil ze namelijk ook even zien.
Groetjes Simone en Beatrijs
-
Uhm je moet even op je eigen computer het programma Winrar downloaden.
Laat even weten of dat is gelukt. Ik ben morgen pas weer bij mijn oude computer, dus dan kan ik jullie bestanden pas op een andere manier sturen.gr
-
Hoi Joris,
Het lukt ons niet om hem te downloaden. Onze computers zijn er niet geschikt voor of zo. Zou jij hem op een andere manier kunnen sturen?
-
We zullen dat dit weekend proberen, dankje!
-
Hallo Joris,
Wij vroegen ons af of het lukt met op een andere manier versturen?
-
Jah is goed, ik doe dat vanavond!
-
-
Oke, wij dachten dat die gegevens in de tabellen bovenaan in knopen stonden. Dankje!
-
Hoi,
Ik snap niet hoe jullie aan dat getal komen.
Wanneer de tank op 10% staat dan geeft dit een snelheid van 0,1938 m/s, dus op 70% 1,3566 m/s. -
Hoi Joris,
We hadden nog een vraagje: Klopt het dat de snelheden heel laag zijn? Want als onze berekeningen kloppen is de maximum snelheid die we hadden (70%) 0,7 m/s.
-
Heel erg bedankt voor al je moeite! We gaan er gelijk mee aan de slag.
-
Hoi Joris,
Het is al een tijd geleden dat we contact hebben gehad. We hebben de voorlopige versie ingeleverd en moeten nu volgende week de definitieve versie afhebben. Nu hebben we alleen nog een vraagje: kunnen we op de een of andere manier het vermogen van ons model omrekenen naar werkelijke grootte zodat we het beter kunnen vergelijken? En heb jij heel misschien tijd om onze conclusie door te lezen en eventueel wat aanvullingen te geven? Want onze begeleider hoort dat oorspronkelijk te doen, maar hij doet niets en we willen toch wat feedback hebben.
Groetjes, Simone en Beatrijs
-
Hoi Dames,
Ik ben blij dat ik van dienst kon zijn. Ik denk dat jullie een mooi cijfer zullen krijgen!
Veel succes bij jullie presentatie. 2 Februari sta ik als het goed is op de piste in la france dus kan ik er niet bij zijn. In ieder geval bedanmt voor de uitnodiging!Groetjes
Joris Kersten
-
Hoi Joris,
We wilden je nog een keer bedanken voor al je hulp. We hebben alles ingeleverd en hebben alleen nog de presentatieavond maandag 2 februari. Natuurlijk ben je altijd welkom als je langs wilt komen!
-
Oke dank je wel! We gaan het laatste beetje verbeteren, want we moeten alles morgen inleveren.
-
Hoi dames,
Wat goed dat het allemaal bijna af is.
Wat betreft jullie conclusie:
Het is altijd moeilijk een conclusie opzichzelf te beoordelen. De correctheid hiervan hangt namelijk af van de hypothese die jullie gesteld hebben. Denk bij het maken van de conclusie aan de volgende zaken:- In een conclusie mag niets nieuws staan. Alleen een samenvatting van eerder gedane uitspraken.
- Probeer in je conclusie ook een stuk aanbeveling en discussie toe te voegen. Wat zou je in de toekomst anders aanpakken? Hoe affecteert dit jullie resultaten? (Overigens heel sterk dat jullie je waardes dmv voorbeelden realistischer hebben gemaakt.
Het laatste punt is dat ik eigenlijk nooit grafieken in de conclusie zet. Deze moeten al eerder aan bod zijn gekomen.
Groetjes,
Joris
-
Hoi Dames,
Ik ben blij dat ik van dienst kon zijn. Ik denk dat jullie een mooi cijfer zullen krijgen!
Veel succes bij jullie presentatie. 2 Februari sta ik als het goed is op de piste in la france dus kan ik er niet bij zijn. Maar bedankt voor de uitnodiging!
Groetjes
Joris Kersten