Zeilen windenergie
-
Oke dank je wel! We gaan proberen om vanaf twaalf uur vrij te vragen. We laten nog weten hoelaat we er precies zijn.
Groetjes Simone en Beatrijs
-
Dames,
Goed nieuws, de 26ste gaat door!
Het adres is mekelweg 2, als jullie mij nog even laten weten hoelaat jullie er zijn, vang ik jullie op!Groetjes,
Joris
-
oke dank je wel!
-
Hierbij de foto's
-
Hierbij wat gedetailleerdere foto's. Moeten we de generator denk je waterdicht verpakken? En is het mogelijk om in de tank ook de stroom en spanning te meten die we opwekken of moet dat een andere keer ergens op een boot?
-
Zouden jullie me wat gedetailleerdere foto's kunnen sturen.
Deze is zo klein dat ik het niet kan zien.
Wat de tijd betreft denk ik dat het wel moet lukken. Bedenk van te voren vast welke aspecten je precies wilt gaan meten!Gr
-
Dames,
Ik zal staan bij de receptie van 3ME, mekelweg 2. Mochten jullie me willen contacten kan dat via facebook. Stuur me een pm, dat houd ik wel in de gaten!
Tot straks!
Joris Kersten
-
Als wij alle overstappen halen, zijn wij er al om kwart over 1. Is het misschien handig om telefoonnummers uit te wisselen of zo zodat we je kunnen laten weten of we het hebben gehaald?
-
Hoi Joris,
Zullen we morgen om half twee voor het gebouw wachten of moeten we naar binnen komen?
-
Hoi Joris,
via onze computer kunnen wij dit bestand niet openen. Zou je het in een ander bestand kunnen sturen? Op school mogen wij namelijk niets downloaden.
groetjes Simone en Beatrijs
-
Dankje! Geen probleem:) We gaan er mee aan de slag, want we moeten over drie weken onze voorlopige versie afhebben.
-
Bijgevoegd jullie resultaten en uitgewerkte sheet.
Sorry dat het even duurde, mijn computer wilde sinds vrijdag middag niet meer aan gaan.
Gelukkig doet hij het weer half.Succes!
Groetjes
Joris
-
Hallo Joris,
Zou je misschien een deze dagen onze gegevens kunnen sturen? Onze begeleider wil ze namelijk ook even zien.
-
Uhm je moet even op je eigen computer het programma Winrar downloaden.
Laat even weten of dat is gelukt. Ik ben morgen pas weer bij mijn oude computer, dus dan kan ik jullie bestanden pas op een andere manier sturen.gr
-
Hoi Joris,
Het lukt ons niet om hem te downloaden. Onze computers zijn er niet geschikt voor of zo. Zou jij hem op een andere manier kunnen sturen?
-
We zullen dat dit weekend proberen, dankje!
-
Hallo Joris,
Wij vroegen ons af of het lukt met op een andere manier versturen?
-
Jah is goed, ik doe dat vanavond!
-
-
Oke, wij dachten dat die gegevens in de tabellen bovenaan in knopen stonden. Dankje!