Workshop vliegtuigvleugel
-
Hallo! Wij zijn Andrei en Mikki en we zitten nu in 5vwo. We zijn druk bezig met ons PWS over de vliegtuigvleugel en we zouden graag wat extra uitleg willen krijgen over het onderwerp. We hebben de volgende hoofd- en deelvragen:
Hoofdvraag:
In hoeverre is de luchtdruk bepalend voor de bouw en de prestaties van vliegtuigvleugels?
Deelvragen:
Welke krachten werken er op een vliegtuigvleugel?
Wat is de invloed van de luchtdruk op de verschillende krachten die er op een vliegtuigvleugel werken?
In hoeverre speelt luchtdruk een rol bij de effectiviteit van vliegtuigvleugels?
Wat bepaalt de grootte van de luchtdruk?
Hoe zit een vliegtuigvleugel in elkaar? En waarom op die manier?Is het mogelijk om een afspraak te plannen waarbij we uitleg over deze onderwerpen zouden kunnen krijgen?
Met vriendelijke groet,
Andrei en Mikki
-
Hoi Andrei en Mikki,
Leuk onderwerp en we hebben inderdaad een workshop die hier uitstekend bij aansluit! Voor mij zou vrijdag 16 februari in de middag wel goed uitkomen, dus vanaf ongeveer 14u. Komt dit voor jullie ook uit? Als dit niet uitkomt hoor ik graag een andere datum die voor jullie uit zou komen!
Met vriendelijke groet,
Karel Jacobs
@Andrei-Ianuc -
@KarelJacobs bedankt voor het reageren. Op 16 februari is onze laatste schooldag voor de voorjaarsvakantie. Zou de week daarop (19-25 februari) kunnen? Dan ben ik en mikki vrij het hele week vrij.
Wij kijken ernaar uit om de workshop te volgen.
Met vriendelijke groet,
Andrei Ianuc -
Hoi Andrei,
Maandag middag 19 februari om 14u zou ook kunnen voor mij! Lukt dat voor jullie?
Mvg Karel
-
Hoi Karel,
Maandag middag 19 februari om 14u is perfect voor ons! Tot dan!
Met vriendelijke groet,
Andrei Ianuc -
Helemaal goed tot dan!
-
Hi Andrei,
Kan jij het vinden, de locatie is het TU Delft science centre. Als het niet is gelukt om te komen hoor ik het ook graag
dan kunnen we het verzetten!
Mvg Karel -
Hoi Karel,
Wij hadden naar de andere gesprekken op de forum gekeken en we dachten dat de workshop online zou zijn. We zijn daardoor niet naar de locatie nu. We zouden morgen naar TU Delft kunnen komen. Zou dat kunnen?
Het spijt ons voor het misverstand.Mvg Andrei en Mikki
-
Ah ik begrijp de verwarring. Morgen om 14u zou voor mij ook goed uitkomen dus als we dan afspreken op het TU Delft science centre komt het goed uit! Daar kan je gewoon op de stoelen zitten en dan kom ik je ophalen! Tot morgen
-
Bedankt! We zien elkaar daar!