Pws aardbevingbestendig bouwen
-
Hallo,
Wij zijn Lieke en Therese en wij zitten in 6vwo. Wij doen ons pws over aardbevingbestendig bouwen. Hierbij willen wij een practicum waarbij we een aardbevingbestendig huis bouwen en die op een trilplaat zetten. Nu hebben wij vernomen dat jullie over een trilplaat beschikken. Is het een mogelijk om ons huis op de trilplaat te testen of is dit op dit moment niet mogelijk?
Wij horen graag van jullie!
Groetjes,
Lieke en Therese -
Hoi @Therese,
Dat is zeker mogelijk! Leuk dat jullie je gaan verdiepen in aardbeving bestendig bouwen. Ik zou jullie ook graag willen door verwijzen naar de workshop die ik geef 2 oktober over aardbeving bestendig bouwen. Hierin wordt alles besproken over hoe aardbevingen ontstaan, bewegen en hoe je je huis er uiteindelijk op kan voorbereiden.
De afmetingen van de trilplaat zijn 15 bij 20 cm. Als jullie een keer willen videobellen voorafgaand jullie bezoek aan de trilplaat kan dat! Jullie kunnen mij dan vragen stellen over jullie ontwerp, of als jullie inhoudelijke vragen hebben kunnen jullie die ook dan stellen. Graag zou ik nog even om jullie emailadres willen vragen, dan neem ik contact met jullie op om een datum te prikken voor jullie bezoek.
Groetjes,
Max
-
Hallo @max123123,
Super dat het kan en dat je ons kan helpen!
Onze mail adressen zijn lieke.helmer.lh@gmail.com en t.saraber05@gmail.com.
Het lijkt ons inderdaad wel fijn om een keertje te videobellen over wat vragen.Groetjes
Lieke en Thérèse -