Pws poollicht
-
Hey Jaspervan,
Dinsdag 12 december kan voor mij ook, anders kunnen we beide experimenten proberen de 21e te doen. Als jullie echter maar tot 14u beschikbaar zijn dan gaat dat waarschijnlijk wel krap worden. Laat maar weten!
Groetjes,
Lennard -
Hey Jaspervan,
Zou het voor jullie mogelijk zijn om donderdag 21 december om 11u in Delft te zijn, dan kan ik die datum vastzetten. Ik hoor het wel.
Groetjes,
Lennard -
Beste lennardd,
De 12e komt goed uit voor ons, we zouden het liefst de proef in de ochtend doen maar we horen graag vanaf hoelaat het kan. De 21e komt ook goed uit, Lisanne kan eventueel de proef afmaken op als ik eerderweg moet maar hopelijk lukt alles binnen de tijd.
Alvast heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet,
Lisanne en Jasper
-
Hey Jaspervan,
Dat is prima! Vroeg in de ochtend is mijn beschikbaarheid laag, zullen we beide data afspreken rond 11u? Laat maar weten of dit jullie schikt. In een privé bericht heb ik jullie wat meer informatie gestuurd over de locatie en mijn telefoonnummer hoe jullie mij kunnen bereiken.
Groetjes,
Lennard -
Hey Jaspervan,
Als je een eigen laptop hebt dan zou het ook fijn zijn als je deze meeneemt om aan te sluiten op de spectrometer. Je hebt hiervoor de volgende software nodig: https://www.thorlabs.com/software_pages/ViewSoftwarePage.cfm?Code=CCS.
Groetjes,
Lennard
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Registreren Login