Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registreren
    • Login

vleugel windtunnel

Scheduled Pinned Gesloten Verplaatst Raketten, vliegtuigen & aerodynamica
    2 Berichten 2 Plaatsers 391 Weergaven 2 Watching
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • T Offline
      thijmee
      voor het laatst aangepast door

goedemiddag,
      ik heb mijn profielwerkstuk over de aerodynamica in de formule 1 en ik wil een proef doen met een windtunnel. op onze school is een windtunnel maar ik moet wel zelf een (voor)vleugel maken met een standaard waar die op kan staan. het probleem is alleen dat ik deze proef volgende week woensdag al moet uitvoeren en ik nog geen model heb. ik zou willen eten of iemand tips heeft van een materiaal en manier om deze vleugel te maken
      alvast bedankt

W 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • W Offline
        Wick Goelst @thijmee
        voor het laatst aangepast door

Hoi,
        Als het mogelijk is zou je hem kunnen laten 3D printen met de daarvoor beschikbare grondstoffen. Het is lastig om zelf een model te ontwerpen, daarom zou ik een model uitzoeken die je meteen kan laten printen (site onderaan). Daarnaast moet je wel zelf rekening houden met de steun die je nodig hebt.

https://grabcad.com/library?per_page=20&query=front wing

thijmee

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Registreren Login
        • First post
          Last post
        Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors