PWS windturbines
-
We zouden morgen (dinsdag 6 december) om 16:00 een videogesprek kunnen inplannen @harrie
Mvg,
Wick -
Hallo wick Goelst,
Helaas blijkt er voor morgenmiddag (6 dec.) een practicum te zijn ingepland, waardoor ik op dat tijdstip jammer genoeg nog niet thuis ben van school. Zou het voor u op vrijdagavond (9 dec.) of zaterdag (10 dec.) ook mogelijk zijn? Als dit voor u niet uitkomt, hoor ik het graag; volgende week (week 50) zal ik waarschijnlijk meer tijd hebben en hoop ik woensdag-, donderdag- of vrijdagavond wel te kunnen, evenals op een willekeurig moment op die zaterdag.Met vriendelijke groet,
Harmen -
volgende week woensdag 14 december om
12:00? @harrie -
Hallo wick Goelst,
Op dat tijdstip zal ik helaas ook niet beschikbaar zijn, omdat ik dan gewoon les heb. Meestal ben ik pas na 5 uur thuis, dus vandaar dat ik op (de meeste) doordeweekse dagen alleen 's avonds beschikbaar ben. Mocht dit voor u echt niet mogelijk zijn, dan zou ik misschien nog kunnen proberen om hier vrij voor te vragen.Met vriendelijke groet, Harmen
-
14 december om 17:30?
@harrie -
Hallo wick Goelst,
Op 14 december om 17:30 kan denk ik wel. Echter, ik zie nu dat ik die dag tot 12:10 les heb, en daarna nog maar 1 lesuur van 14:25 tot 15:15. Stel dat ik kan regelen dat ik niet naar dat laatste lesuur hoef te komen, dan ben ik aanzienlijk eerder thuis, en dan zou ik eventueel vanaf 15:00 al wel kunnen. Voor mij zou dat nog beter uitkomen. Lijkt u dit ook iets, of zou dat voor u problemen opleveren?Met vriendelijke groet, Harmen
-
Ik zou ook om 3 uur kunnen. dat komt mij ook best goed uit.
Kan jij misschien met een reactie dit dan toestemmen, dan stuur ik een nieuwe link voor 3 uur. -
Ik ben nu thuis, dus kan ook om 3 uur.
-
Wick Goelst is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: Wick Goelst's Zoom Meeting
Time: Dec 14, 2022 03:00 PM Amsterdam, Berlin, Rome, Stockholm, ViennaJoin Zoom Meeting
https://us05web.zoom.us/j/82614479569?pwd=WDM2UlFkcXMxTUk4VlVQTWZiUTJBUT09Meeting ID: 826 1447 9569
Passcode: 9zAPDi -
Wick Goelst is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: Wick Goelst's Zoom Meeting
Time: Dec 14, 2022 03:30 PM Amsterdam, Berlin, Rome, Stockholm, ViennaJoin Zoom Meeting
https://us05web.zoom.us/j/82614479569?pwd=WDM2UlFkcXMxTUk4VlVQTWZiUTJBUT09Meeting ID: 826 1447 9569
Passcode: 9zAPDi