In hoeverre is kernenergie de toekomst van West-Europa
-
Mijn klasgenoot (Steven) en ik doen ons PWS over de toekomst van Kernenergie in West-Europa, dit doen wij voor het vak Aardrijkskunde. Hiervoor willen wij kijken naar verschillende factoren die een rol spelen bij de geschiktheid. We zouden graag een interview hebben met een student!
-
Hoi @maesbroekhuijsen,
Wat een interessant onderwerp!
Dat is zeker mogelijk! Hoe willen jullie het interview afnemen, schriftelijk, via Zoom of op de TU?Ik hoor het wel!
Groetjes,
Lennard -
@lennardd Wat leuk dat je ons wil helpen, we zouden het liefst het interview via Zoom af willen nemen. Ik zal zo snel mogelijk de vragen toesturen! Welke datum komt het best uit? we zouden het liefst zo snel mogelijk het interview af willen nemen omdat de deadline van het PWS al in de buurt komt, alvast bedankt!
-
Hoi @maesbroekhuijsen,
Dat is zeker mogelijk!
Kun je a.s. vrijdag in de ochtend of in het begin van de middag (dus tussen 9u en 15u)? Anders kan ik volgende week maandag, donderdag of vrijdag.Ik hoor het wel
Groetjes,
Lennard -
@lennardd
Is vrijdag ochtend om half 11 goed?
Alvast bedankt!Groeten Maes
-
Hoi @maesbroekhuijsen,
Dat is prima!
Graag zou ik dan wel donderdag de vragen ontvangen, zodat ik me op sommige specifieke vragen een beetje kan inlezen. In een privé bericht heb ik jullie een Zoom link gestuurd.Tot vrijdag!
Groetjes,
Lennard -
De vragen:
• Heeft kernenergie effecten op oorlog? Zo ja, welke?
• Gelooft uw in de toekomst van thorium reactoren?
• Vindt u dat er een taboe hangt op kernenergie en hoe is dit over de afgelopen decennia verandert? (Waarom heeft de verandering plaatsgevonden)
• Zit er een verschil tussen in de vraag naar kernenergie in verschillende landen in West-Europa en waardoor komt dit verschil?
• Wat vindt u van de gevolgen van kernenergie op het milieu?
• Zou er meer geïnvesteerd moeten worden in kernenergie of in andere vormen van energie winst?
• Waarom denkt u dat er zo een groot verschil is tussen de visies van verschillende landen in Europa? -
@lennardd Zoom is nog aan het downloaden maar het gaat niet echt snel