Profielwerkstuk transport
-
Beste student,
Ik zit in 5VWO en moet voor mijn profielwerkstuk een onderwerp kiezen. Mij lijkt het leuk om iets met transport/voertuigen te doen en daarbij een praktisch deel te doen. Ik weet dat dit nog heel breed is, maar zijn er onderwerpen/richtingen waarbij het mogelijk is een praktisch deel uit te voeren aan de TU, waarbij het over voertuigen en transport gaat?
Alvast bedankt voor uw antwoord,Met vriendelijke groet,
Thijmen -
Hoi @thijmen-0, wij hebben op dit moment niet echt een workshop die direct aansluit op transport en voertuigen. Ik vind het echter wel een leuke richting om je pws in te doen, dus wil je wel helpen om iets te bedenken wat je als praktisch onderdeel kan gebruiken voor je pws!
Je zult denk ik eerst een concreter onderwerp moeten bedenken, voordat je het praktisch deel gaat bedenken. Om je op weg te helpen met een onderwerp keuze kan je ons stappenplan pagina gebruiken. Laat me weten als je een onderwerp hebt, dan kunnen we een praktisch deel erbij bedenken! Als je wilt kunnen we tegen die tijd ook videobellen.Groetjes, Cian
-
Beste Cian,
Hartelijk dank voor de reactie.
Mijn vriend en ik gooien het over een iets andere boeg: we willen graag kijken en onderzoeken welke manieren van aardbevingsbestendig bouwen er zijn en welke het beste werken. Zouden we daarvoor ons praktisch deel bij de TUDelft kunnen uitvoeren (het heeft geen zeer grote haast), hoe moeten wij dan te werk gaan omtrent het maken van schaalmodellen voor ons praktisch deel en zijn er bepaalde informatiebronnen die jullie aanraden te gebruiken?
Alvast hartelijk dank voor uw antwoord,Met vriendelijke groet,
Thijmen -
Hoi @thijmen-0, aarbevingsbestendig bouwen is iets waar mijn collega meer over weet! Ik zal hem het touwtje even laten oppakken. Jullie horen binnenkort van hem!
Groetjes, Cian
-
Beste student,
Het zou ons ook leuk lijken om te komen naar de workshop over aardbevingen op 13 oktober. Is dat nog mogelijk?
Met vriendelijke groet,
Thijmen -
Hoi Thijmen,
Door vele aanmeldingen ben ik geneigd een nieuwe datum in te plannen.
Je hoort nog van me in dit topic!Groet,
Stijn -
Beste meneer Smits,
Hartelijk dank voor uw antwoord. Wij vroegen ons af of het toch mogelijk zou zijn om op 13 oktober de workshop bij te wonen, aangezien het tijdspad waarin wij ons profielwerkstuk moeten maken niet heel breed is en het dus voor ons zeer fijn en belangrijk zou zijn als we de workshop zouden kunnen bijwonen. Wij zijn (maar) met z'n tweeën. We zouden het zeer waarderen als het mag en er met veel interesse naar uitkijken!
Met vriendelijke groet,
Thijmen -
@thijmen-0
Hoi Thijmen,Het is nog wel mogelijk om 14 oktober langs te komen. Ik heb jullie hiervoor een mail gestuurd!
Groet,
Stijn