Meesterproef | Ombouwen RC auto tot Marsrover
-
Wij willen voor onze Meesterproef een RC auto tot een Marsrover met camera die op afstand bestuurd moet kunnen worden ombouwen. De marsrover moet ook de temperatuur kunnen meten en kunnen boren. Het moeilijke stuk van de opdracht is het verzenden van data en het besturen van een boor.
Onze hoofdvraag luidt: 'Hoe bouw je deze marsrover'.
De deelvragen zijn:
- Wat voor soort RC auto hebben we nodig?
- Wat zijn de benodigdheden om een camera aan te kunnen sluiten?
- Wat zijn de benodigdheden om een boor aan te kunnen sluiten?
- Wat zijn de benodigdheden om een thermometer aan te kunnen sluiten?
- Hoe verzenden we dat data naar de bestuurder?
Wij zoeken expertise op het gebied van electrical engineering en werktuigbouwkunde.
Storm, Steijn, Philip
-
Hoi Storm, Steijn en Philip,
Wat een interessant onderwerp, ik denk graag met jullie mee!
Laten we binnenkort een keer videobellen, zodat we een beetje kunnen kennismaken en jullie mij een update kunnen geven van de voortgang in jullie Meesterproef. Deze week ben ik woensdag en vrijdag de hele dag beschikbaar, dus laat maar in een privé bericht weten of jullie een van deze dagen kunnen bellen en welke tijd dan het beste uitkomt!Ik hoor het wel!
Groetjes,
Lennard -
Hoi Lennardd, wat leuk dat u geïnteresseerd bent in ons project. We willen graag met u vergaderen over onze opdracht en uw rol daarin. Wij kunnen morgen (vrijdag 23 september) vanaf 14:30 tot 16:30 met u videobellen. Heeft u dan ook tijd, of komt een ander moment beter uit?
Hopelijk tot snel!Met vriendelijke groet,
Storm, Steijn en Philip -
Hoi @steijn ,
Morgen 14.30 is top! Ik stuur jullie een Zoom link in een privé bericht.
Groetjes,
Lennard