PWS over zonnebrand
-
Re: Zonnebrand
Beste TU Delft,
Wij gaan voor ons PWS het onderwerp zonnebrand behandelen. We willen graag als onderzoek onze eigen zonnebrandcrème maken, en verder onderzoeken hoe je milieu vriendelijke zonnebrand kan maken. Wij zagen dat het TU Delft een workshop organiseert, alleen zit deze helaas vol. Alleen willen wij heel graag deelnemen hieraan, dit past perfect bij ons onderwerp en zal ons goed op weg helpen. Verder wil onze begeleider/docent hier ook graag bij zijn. Wij vragen ons daarom af of jullie misschien toch extra plek hebben voor ons? Wij horen graag van jullie!
Met vriendelijke groet,
Ons allen -
Hoi @malak0207,
Je kan je inschrijven via het interesseformulier. Binnenkort zullen er nieuwe workshops geplanned worden, je zal een bericht ontvangen als de data bekend zijn.
Groetjes,
Lisa
-
Beste lisa,
Heel erg bedankt voor je reactie, wij hebben ons als groepje ingeschreven voor de datums. Alleen hebben wij nog geen bevestigings mail ontvangen, is verder alles in orde? Of moeten we even contact opnemen met de organisatoren van de workshop? Ik hoor graag van je!
Met vriendelijke groet,
Malak -
Hoi @zainab-ebrahimi,
Ik heb je aanmelding binnen, klopt het dat jij met @Malak0207 in het groepje zit of zijn jullie van andere groepjes? Je hoeft je maar één keer in te schrijven per groepje. Verder zie ik dat jij, @Malak0207, je op beide data hebt aangemeld, welke van de twee dagen willen jullie langskomen?
Ik hoor graag van jullie,
Groetjes Lisa
-
Heyy Lisa,
Ja het klopt dat ik met Malak in hetzelfde groepje zit. Ik kreeg geen bevestiging via de mail, vandaar dat Malak het ook had geprobeerd, maar zij had ook geen bevestiging gekregen. We zouden graag op 11 oktober langs willen komen.
-
Beste @lisamelman
Zainab en ik zitten inderdaad samen in een groepje, wij willen graag naar de workshop van 11 oktober. Alleen hebben we dus nog geen bevestiging gekregen. Ik hoor graag van je of alles in orde is!
Groetjes,
Malak -
Hoi @malak0207,
Helemaal prima, jullie zijn van harte welkom op 11 oktober. Jullie zullen binnenkort een mail ontvangen met meer informatie.
Groetjes,
Lisa
-