PWS aërodynamica en stromingsleer
-
Goeiemiddag jongens,
Excuses voor de wat late reactie. Aerofoils zijn zeer complex en heel interessant. Ik help jullie graag bij je onderzoek, ik zou met jullie een afspraak kunnen maken om het onderwerp te bespreken. Jullie zijn ook zeker uitgenodigd om langs te komen voor de windtunnel workshop, helaas zal dit dan wel pas plaats vinden na de zomervakantie. Het zou handig zijn als jullie via het forum het interesse formulier in vullen!
jullie krijgen een mail wanneer de workshop ingeplant zal worden en dan kunnen we contact opnemen over de precieze tijden.
De afspraak om het onderwerp te bespreken zou via een video call kunnen tijdens de zomervakantie. mochten jullie daar interesse in hebben hoor ik graag een reactie.Groeten,
Wick Goelst -
wick Goelst
Goedemiddag meneer GoelstExcuses voor de late reactie in verband met de vakantie. Wij zijn zeer blij met uw reactie en uw enthousiasme over ons onderwerp. Omtrent het maken van een afspraak zou het voor ons mogelijk zijn om langs te komen op de campus of eventueel een video call te plannen.
Huidig hebben we een hoofdvraag en voldoende deelvragen, echter zouden we graag willen bespreken of deze realistisch zijn aangezien het een vrij pittig onderwerp is. Verder omvat het PWS een praktisch deel waarvoor de windtunnel workshop perfect zou zijn.
Voor ons zou op een woensdag perfect voor zijn of een zondag. Eventuele andere zouden ook mogelijk zijn maar over de woensdag en de zondag kunnen wij van meer zekerheid spreken.
Heel erg bedankt voor uw reactie en moeite, we horen graag van u terug.
Vriendelijke groeten,
Cas, Sven en Kishan
-
Hoi jongens,
Dat klinkt goed, kunnen jullie aanstaande vrijdag een videogesprek aangaan rond 12:20?Anders zou ik graag volgende week woensdag de 14e af willen spreken voor het video gesprek om 16:30.
groeten,
Wick -
Goedemiddag meneer Goelst,
Bedankt voor de reactie. Voor ons zou woensdag de 14e om 16:30 uitkomen. Via welk platform zou u dit willen faciliteren, voor ons zou Teams goed uitkomen.
Vriendelijke groeten,
Cas, Sven en Kishan
-
Hoi jongens,
Ik zal een zoom link sturen alleen zou 15:30 wel beter voor mij uitkomen, kunnen jullie dan ook?
-
Goedemiddag meneer Goelst
Voor ons komt woensdag 15:30 niet uit. De reden hiervoor is is dat een deel van onze groep op dat moment les heeft. Hierdoor zijn ze pas om 15:45 klaar en hierdoor zou voor ons 15:50 goed uitkomen.
Met vriendelijke groet
Cas ophof
-
Hoi jongens,
Mijn excuses ik heb de meeting gemist en was vergeten te reageren. Bij deze zou ik jullie willen uitnodigen voor een videogesprek 21 september om 15:50. Kunnen jullie dan?
wick goelst is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: wick goelst's Zoom Meeting
Time: Sep 21, 2022 03:45 PM Amsterdam, Berlin, Rome, Stockholm, ViennaJoin Zoom Meeting
https://us05web.zoom.us/j/86276351304?pwd=bEwzR1V6Rk01Yk5TbDJnNTQ5SEd5UT09Meeting ID: 862 7635 1304
Passcode: kNnH3H -
Goedemiddag meneer Goelst.
Bedankt voor het reageren, voor ons komt woensdag 21 september om 15:50 uit.
Met vriendelijke groet,
Cas Ophof
-
Top, tot dan!
-
Goedemiddag,
We vroegen ons of we met jouw een tweede gesprek konden hebben om onze hoofd- en deelvragen door te nemen.
Groet,
Kishan, Sven en Cas
-
hoi jongens,
ik ben zeker benieuwd. lukt het jullie om aankomende zaterdag 15 oktober om 12:30 te videocallen?mvg,
wick
@cas-ophof -
Beste Wick
Wij kunnen op dit moment, maar er zijn wel 2 van de 3 groepsleden aanwezig. Dit zijn Sven en Kishan. Cas is namelijk op een open dag.
Voor deze afspraak zouden wij graag onze hoofd- en deelvragen nog een keer willen bespreken om deze definitief vorm te kunnen geven. Verder hadden we graag nog wat informatie willen ontvangen over wat de workshop inhoudt.
Alvast heel erg bedankt.Groeten,
Kishan, Sven en Cas.
-
Laten we dat lekker morgen bespreken! dan leg ik ook de workshop uit!
-
wick goelst is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: wick goelst's Zoom Meeting
Time: Oct 15, 2022 12:30 PM Amsterdam, Berlin, Rome, Stockholm, ViennaJoin Zoom Meeting
https://us05web.zoom.us/j/85664352840?pwd=N3d6bStITGFIdlRqbXFVbEpsa2ZWdz09Meeting ID: 856 6435 2840
Passcode: 8A5GBs