PWS Hovercraft
-
Hi, ik en een vriendin houden ons PWS over hovercraft. We hebben al een redelijk gericht plan en idee. We willen namelijk ook een mini hovercraft gaan maken. Is dit eventueel ook mogelijk op de uni? want ik denk dat jullie materialen hebben die onze school niet kan aanbieden. Daarnaast vinden we het nog wel een beetje lastig om onze hoofd en deelvragen te maken. Vooral omdat we niet heel goed weten wat we moeten doen met die hovercraft. We willen namelijk eigenlijk gewoon dat ding zo goed mogelijk laten werken en niet per se dat het sneller gaat of iets dergelijks. Is het ook handig om contact op te nemen met iemand die maritieme techniek heeft gestudeerd? Hopelijk kunnen jullie ons helpen.
-
Hey @marenthestraus, hovercrafts zijn erg interessant! Jullie kunnen denk ik niet materialen van de uni gebruiken om een hovercraft te maken. We hebben wel een werkplaats tot onze beschikking, waar jullie een keertje terecht zouden kunnen tijdens een PWS middag.
Qua hoofd en deelvragen kan je heel veel richtingen op. Je zou kunnen denken aan de toepassingen van hovercrafts, de ontwikkeling en historie van hovercrafts, of de werking er van bijvoorbeeld. Vanuit daar zou je dan kunnen gaan brainstormen om op hoofd- en deelvragen uit te komen. Kijk vooral ook op onze stappenplan pagina om te kijken hoe je het best die vragen kan bedenken!
Als ik jullie nog verder kan helpen hoor ik het!Groetjes,
Cian
-
Cian Rippen heel erg bedankt! Daarmee gaan we dan aan de slag! Als we nog hulp nodig hebben nemen we weer contact op;)!!