Meesterproef | High-Speed Fixed Wing Drone Ontwerpen
-
Hoi,
Ik ben wick, een 2e jaars lucht- en ruimtevaart student aan de TU Delft. Ik zou het interessant vinden om jullie te helpen bij jullie meesterproef. Ik ben nog geen expert op het gebied van drones maar maak graag een afspraak voor een video call om te kijken in hoeverre ik kan helpen.
Groeten,
Wick -
Wat vinden jullie om een video call te hebben 16 februari om 14:45?
@technasium -
Beste Wick,
Wij vinden het goed om dan een video call te doen. Stuur jij ons een link met de vergadering?
Zouden wij ook jouw emailadres mogen voor onze docent? Dan neemt zij contact met jou op met wat extra informatie, en de presentatie van ons project.
Groeten,
Wilma -
Ik zal de dag van de vergadering een linkje sturen, daarbij dus kennismaken en dan mijn email doorgeven. Het beste is wel om zo veel mogelijk contact via het forum te houden i.p.v mail. In verband met het sturen van bestanden is de mail wel soms handiger.
groeten Wick
-
wick Goelst Is goed. Tot volgende week!
-
Hallo,
Wanneer komt de link voor het gesprek?
met vriendelijke groet,
Wilma & Mikel -
Mijn excuses jongens. Ik had de verkeerde dag in me agenda staan en was vergeten dit netjes te melden. Ik hoop een nieuwe afspraak met jullie te kunnen maken. Ik stel maandag 21-02 om 12:00 uur voor. indien dit lastig uitkomt met school zou het ook wat later kunnen plaats vinden.
Groeten,
Wick -
He jongens,
Ik zag dat het bericht om het afgelopen maandag in te halen jullie niet heeft bereikt. Ik zou ook donderdag of vrijdag rond 14:30 een meeting kunnen houden. kunnen jullie dan ook? -
Sorry voor de late reactie. Is aanstaande maandag (28 feb) ook mogelijk?
Met vriendelijke groeten,
Wilma -
als dit bericht jullie vandaag nog bereikt, zou ik voorstellen om het om 17:00 te doen. Anders toch graag kijken of het donderdag kan om 14:45
groeten,
Wick
@wilma-ram -
wick Goelst donderdag 3 maart om 14:45 is perfect. Zullen we dan afspreken?
-
Ja gaan we doen, dit is de link voor morgen.
wick goelst is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: wick goelst's Zoom Meeting
Time: Mar 3, 2022 02:45 PM Amsterdam, Berlin, Rome, Stockholm, ViennaJoin Zoom Meeting
https://us05web.zoom.us/j/87171581082?pwd=czJDbG01M1duM0NrVlpNdVQ2bUk0QT09Meeting ID: 871 7158 1082
Passcode: 7U9HwK