Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

PWS omkering magnetisch aardveld

Magnetisme & supergeleiding
    2
    2
    227
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • J
      jasmina
      voor het laatst aangepast door

Dit bericht is verwijderd!
      lennarddL 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • lennarddL
        lennardd PWS TU Delft Team @jasmina
        voor het laatst aangepast door

Hoi @jasmina,

Wat een interessant onderwerp!
        Zoals je al aangeeft is het inderdaad lastig om zelf de invloed van magnetische ompoling te meten op maritiem leven. Je zou dat deel van je pws misschien vooral theoretisch kunnen houden en vervolgens in het praktisch deel van je pws wat meer ingaan op het verschijnsel magnetisme, aangezien dat goed te visualiseren en te meten is. Wat je ook kunt doen is een hoogleraar interviewen over dit onderwerp, zodat je op die manier alsnog een praktisch deel hebt.

Maar uiteindelijk bepaal je natuurlijk zelf welke richting je op gaat met je pws. Wil je vooral een theoretisch onderzoek, dan is het heel goed mogelijk om literatuur te zoeken over dit onderwerp en dit aan te vullen met een interview. Wil je daarentegen wat meer praktijk, dan kun je eens kijken wat je allemaal kunt meten aan magnetisme en hoe je de ompoling misschien zelf kunt nabootsten.

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen, maar als je verder nog vragen hebt hoor ik het graag!

Groetjes,
        Lennard

Moderator
        Masterstudent Applied Physics

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
        • First post
          Last post
        Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors