Meesterproef | Ontwerpen Tiny Houses
-
Beste meneer/mevrouw,
Wij contacteren u vanwege onze meesterproef die wij voor het vak technasium moeten uitvoeren. Wij zijn Pien Hilligehekken, Teun van den Berg, Mikael de Zwart en Justin de Vries en we zitten in 6 VWO op het Linde College in Wolvega. Wij hebben voor onze meesterproef en PWS een opdracht waarin we een duurzaam dorp van tiny houses moeten gaan ontwerpen. Onze opdrachtgever hiervoor is Adriaan de Jonge. Hij is van origine een binnenhuisarchitect, maar is tegenwoordig veel bezig met het bedenken van ideeën om de wereld te verduurzamen.
Wij zoeken een expert op het gebied van natuurkunde/bouwkunde die ons advies kan geven over het juist ontwerpen van een gebouw/tiny house en over andere belangrijke aspecten die nodig zijn voor het ontwerpen/realiseren van een gebouw/tiny house bijvoorbeeld hoe een gebouw stevig staat en hoe je dat goed kan berekenen etc...Met vriendelijke groet,
Pien, Teun, Mikael en Justin
-
@technasium
Beste Pien, Teun, Mikael en Justin,Ik ben Stijn, masterstudent Civiele Techniek in de richting van de Waterbouwkunde aan de TU Delft en graag help ik jullie verder met jullie meesterproef.
Ik kan jullie vast helpen met jullie onderwerp, er is inmiddels al het een en ander over tiny houses bijgekomen waardoor ik ook weer veel heb geleerd.
Graag zou ik met jullie een kennismakingsgesprek hebben om elkaar even voor te stellen en eventuele vragen vanuit jullie te beantwoorden.
Hoe zitten jullie maandag 29 november in de middag 15:00?Groetjes,
Stijn -
Goedendag Stijn,
Bedankt dat je ons wil begeleiden bij onze meesterproef.
Maandag 3 uur zou wellicht kunnen. Is dit online of is het de bedoeling dat we naar Delft komen?Met vriendelijke groet,
Justin en Mikael
-
@justin-0
Hoi Justin en Mikael,Fijn dat jullie snel reageren.
De eerste keer kan prima online!
Ik heb je een mail gestuurd met de Zoom link. Tot maandag!Stijn
-
Hallo Stijn,
Voor ons onderzoek willen onze docenten graag jouw e-mailadres hebben, zodat zij jouw kunnen bereiken.
Mvg,
Justin en Mikael -
@justin-0
Te vinden op mijn profiel! -
Stijn Smits
Sorry maar ik kan je email niet vinden op je profiel. Zou je het willen doorsturen?
Alvast bedankt!Mvg,
Justin en Mikael -
@justin-0
Done, paar dagen geleden :)