Vragen zonnecel PWS middag
-
Hallo lezer,
wij zouden graag bij TU Delft een experiment met een zonnecel willen doen voor ons PWS.
We willen de zonnecel onder verschillende invalshoeken testen en de resultaten vergelijken met een bron die we gevonden hebben. Daar werd het experiment met zogenaamde "Standard Test Conditions" uitgevoerd. Is het mogelijk om met die condities het zonnecel op TU Delft te testen?Mvg, Hugo en Bram
-
Beste Hugo en Bram,
De workshop zonnecel wordt gegeven op 4 oktober. Daarop worden verschillende proefjes met een zonnecel gedaan. Dit zou misschien ook voor jullie interessant kunnen zijn.
Ik ga tijdens de meeting van het team deze week vragen of het mogelijk is om jullie experiment los uit te voeren en wanneer.
Al het beste,
Tadjiro Velzel -
Beste Tadjiro Velzel,
wordt de wokshop op 4 Oktober door PWS leerlingen uitgevoerd, of is het een soort 'voorstelling'?
Alvast bedankt,
Hugo en Bram -
@hugo-p
Tijdens de workshop krijgen de leerlingen als groep een zonnecel en een bouwlamp en een hoop randmateriaal. Hiermee zet je een proef op en ga je zelf metingen doen. Het enige dat ik daarbij doe is het goedkeuren van je opstelling. Ik stel je hierbij ook vragen om je begrip te testen en je kan mij dan uiteraard ook vragen stellen.Tadjiro
-
Tadjiro Velzel
Zouden wij nog met de workshop mee kunnen doen op 4 Oktober? Zijn er nog andere eisen?Hugo
-
@hugo-p Vul even dit formulier in!
https://pwstudelft.nl/workshops/workshop-zonnecellen/
Dan houden we je op de hoogte, ook als er veranderingen zijn.Tadjiro
-
Tadjiro Velzel Ik heb moeite met het invullen van het formulier, ik wordt automatisch uitgelogd zodra ik de pagina open.
Zou ik op een andere manier de formulier kunnen invullen? -
@hugo-p Hey Hugo!
Ik heb 10 inschrijvingen binnengekregen voor de workshop, waarbij je metingen doet met maar 1 zonnepaneel. Eigenlijk zijn dat dus wel teveel mensen voor zoiets, dus er is best een kans dat ik het ga opsplitsen in 2 verschillende data. Ik houd jullie hierover op de hoogte en je hoort op of voor 30 september van mij hoe het definitief gaat worden.Wat je nu het beste kan doen, is mij een email sturen op tadjiro@velzel.com. Dan weet je zeker dat ik onthoud om je op de hoogte te houden.
Tadjiro Velzel
-
Tadjiro Velzel Ik heb nisk binnen gekregen qua data, is er al iets bekend?
gr,
Hugo