Aardbevingen
-
Hoi, Ik zou graag bij jullie een proef willen doen op 15 oktober,met name een aardbeving willen nabootsen.
Mijn Pws gaat over Japan en natuurrampen. Ik wil graag weten hoe een aardbeving ontstaat en wat de gevolgen daarvan kunnen zijn. Nu las ik dat jullie een aardbeving simulator hebben en zou hier graag gebruik van willen maken voor mijn praktische opdracht. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Groeten
Thomas Wamelink -
Hoi Noor, dan wil ik graag van jullie materialen gebruik maken en dan bekijken welke constructie het beste is met de verschillende schalen van Richter en zal ik rond 1400 uur aanwezig zijn op 15 oktober.
Moet ik me ergens melden dan? Heb je voor mij nog even het juiste adres.
Bedankt en tot volgende week,
groeten Thomas -
Ha Thomas,
Natuurlijk kun je iemand meenemen om te filmen, feel free. Wat betreft het practicum. Er zijn enkel materialen aanwezig voor de constructiebouw. Dus wanneer je met baksteen oid wilt werken, zul je dat van tevoren moeten uittekenen en moeten maken. Laat maar weten of je dit van plan bent. De tijd kunnen we tzt bepalen. In principe begint de PWS middag om 14.00 uur.
Vr.Gr. Noor
-
Hallo Noor, leuk dat ik mag komen 15 oktober, is het goed dat ik dan iemand mee neem die foto's kan maken
en filmen?
Ik denk dat ik beide wel zou willen doen als dat mogelijk is. Moet ik nog spullen meenemen, ik zie op het filmpje dat er spullen aanwezig zijn kan ik die misschien gebruiken? Hoelaat moet ik dan aanwezig zijn en waar precies.
Ik hoor graag van je.
groet Thomas Wamelink -
Ha Thomas,
Je zou inderdaad langs kunnen komen op de 15e oktober. In het Science Center staat een opstelling met een heen- en weer schuivende vloer. Dit simuleert een aardbeving met trillingen in een richting. Hier kun je de vloer zien met een mogelijke constructie (die je er zelf kunt bouwen). Hier een ander filmpje met iets meer instructie en op het eind een zelf uit te voeren proef.
Is dit wat denk je? Zou je interesse hebben een van beiden te doen? Zo ja, dat kun je bijvoorbeeld de 15e langs komen. Laat maar weten!
Grt.
Noor -
Ha Thomas,
Zou je je kunnen inschrijven bij de PWSmiddag? Dan kan ik je op een tijd indelen, gezien de drukte die dag.
Grt.
Noor -
Is het in het Science center op de Mijnbouwstraat of Julianalaan? Anders ga ik naar het verkeerde gebouw?
-
Hoi Noor
Prima geen probleem, dan zie ik je donderdag rond 1345 uur, alvast bedankt
groeten
Thomas -
Ha Thomas,
Hoe ging je proef op de aardbevingsvloer afgelopen donderdag? Heb je er misschien nog vragen over, dan zou je die hier kunnen stellen.
Groet,
Noor -
Hartstikke fijn, tot morgen
-
Hoi Norr, ik heb me weer ingeschreven, laat je me weten hoelaat en waar ik me moet melden (adres?)
bedankt groet Thomas -
Ha Thomas,
Je bent inderdaad welkom aankomende donderdag. Wegens omstandigheden kan ik hooguit tot 15uur begeleiden. Je kunt echter wel tot 17u gebruik maken van de ruimte. Schikt het je om om bijvoorbeeld 13.45 te komen? Dan kan ik je kort een uitleg geven en kun je aan de slag. Je bent welkom aan het Science Centre, Julianalaan te Delft. Past dat?Groet,
Noor -
Hoi, dat had ik al gedaan maar zal het nog een keer doen
-
Mijnbouwstraat 120 is t adres. Wanneer je om 13.45 in de aankomsthal wacht, vang ik je op.