Fractale antenne
-
Hoi,
Ik doe mijn pws over de toepassingen van fractals bij technologie. Een van deze toepassingen is bij fractale antennes. Volgens verschillende bronnen zorgen de fractals voor multiband eigenschappen bij de antennes, maar ik snap niet helemaal hoe multiband eigenschappen ontstaan en wat fractals hier dan mee te maken hebben. Is er iemand die mij hierbij kan helpen?
Mvg, Max
-
Hoi Max!
Wat is precies je hoofdvraag, en wat zijn je deelvragen? En hoe ver ben je nu met je PWS? Als je je vraag wat duidelijker formuleert dan kan ik je helpen!
Groeten Coco -
Hoi Coco, sorry voor de late reactie.
De hoofdvraag van mijn pws is: "hoe worden fractals toegepast bij technologie?". Het pws gaat over hoe de fractals bij een aantal verschillende vakgebieden worden toegepast. De deelvragen zijn:
-Wat zijn fractals?
-hoe worden fractals toegepast bij beeldcompressie?
-hoe worden fractals toegepast bij antennes?
-hoe worden fractals toegepast bij 3d modellen?Wij zijn nu bijna klaar met het pws, maar ik loop nog vast bij de vraag over fractal antennas. Ik heb al veel gevonden over eigenschappen en voordelen van deze antennes. Een van de eigenschappen die ik niet snap is dat de fractal ervoor zorgt dat de antenne meer multiband wordt. Ik snap nog niet helemaal hoe multiband antennas werken, en dus ook niet wat de fractal daar mee te maken zou kunnen hebben. Kunt u mij dit misschien uitleggen?
-
Hi Max,
Ik ben zelf niet erg bekend in dit gebied. Ik ga even voor je rondvragen of er iemand is die dit goed weet. Ik kom bij je terug!
Groeten Coco -
Hoi Coco,
Heb je al iemand gevonden die ons verder kan helpen?
Groeten, max -
hoi Max, nee nog niet. Zullen we een keer videobellen, dan kunnen we er samen even naar kijken!
-
Coco Polderman Hoi Coco, dat lijkt me een goed idee. Wanneer heeft u tijd? Over 2 weken moet ons pws al wel ingeleverd worden dus wij hebben niet veel tijd meer.
-
Hi Max, Ik zou morgen kunnen van 12 tot half 1, komt dat uit?
Groet Coco -
Coco Polderman hoi, ik lees je bericht net te laat. Wanneer is het volgende moment dat je tijd hebt?
-
Hey Max, komt morgen middag uit? Of anders woensdag? Laat maar weten