Workshop aardbevingsbestendig bouwen
-
Beste lezer,
Samen met een vriendin doe ik mijn PWS over aardbevingsbestendig bouwen en ik heb op de site gelezen over een workshop die hierover gaat. Wij zouden dit graag willen doen als experimenteel onderdeel, alleen weten wij niet of er nog zo’n workshop georganiseerd wordt vóór halverwege februari 2020. Kunnen jullie ons hier misschien een antwoord op geven? Anders dachten wij dat we misschien aan een PWS-middag mee konden doen in plaats van de workshop.
We horen het graag!Groetjes,
Hannah Neven -
@hannahneven
Beste Hanna,Leuk dat jullie langs willen komen! Aangezien ik niet zeker weet of er de komende tijd nog veel animo is voor een workshop, zal ik vooral PWS-middagen blijven houden waarbij ik een verkorte versie kan geven van de workshop Aardbevingsbestendig bouwen. Je hebt dan ook de kans om op deze middag één of meerdere constructies te bouwen.
Lijkt jullie dit wat?Groetjes,
Stijn -
Stijn Smits
Hoi Stijn,Bedankt voor de reactie! Dat lijkt ons heel fijn, we weten namelijk niet zo goed hoe we het beste aan materialen kunnen komen waar we goed mee kunnen bouwen. Zijn er al data bekend waarop zo’n middag voor ons mogelijk is na december?
Groetjes,
Hannah Neven -
@hannahneven
Hoi Hannah,De PWS-middag in januari staat gepland op donderdag 9 januari.
Scroll naar onderen op die pagina om te zien hoe je je kan aanmelden.Groetjes,
Stijn