Cepezed - De woning van de toekomst
-
Geachte heer/mevrouw,
Voor onze opleiding (VWO 6) op het Christelijk Lyceum Delft zijn wij voor het vak O&O (Onderzoeken&Ontwerpen), het vak dat hoort bij het Technasium, bezig een ontwerpproject uit te voeren. Dit project zetten wij zelf op en voeren wij uit in opdracht voor Cepezed, een architectenbureau te Delft. In de bijlage van deze mail kunt u ons projectplan vinden met hierin de benodigde informatie over het project.
Om ons inhoudelijk meer te verdiepen op het gebied van bouwkunde zijn wij opzoek naar een expertbegeleider.Nu is onze vraag of wij een gesprek kunnen aangaan(indien u hierin geïnteresseerd bent) om te bespreken welke mogelijkheden er zijn met u als expertbegeleider.
Ik hoop dat ik u hiermee voldoende geïnformeerd heb en wacht uw reactie met belangstelling af.
Met vriendelijke groet,
Sjoerd Lageweg
Nito Smoor
Leonie Zwienink -
Beste Sjoerd, Nito en Leonie,
Wat leuk dat jullie een architectenbureau gaan helpen met een project.
Mijn naam is Stijn, eindbachelorstudent Civiele Techniek. Op het gebied van technisch en duurzaam ontwerp kan ik jullie feedback geven. De esthetische kant is meer voor een bouwkundige weggelegd vrees ik.
Graag maak ik met jullie een afspraak. Je kan gewoon 'je' zeggen hoor, wel erg beleefd.
Momenteel komt de tentamenweek er weer aan, maar erna ben ik weer vrij flexibel beschikbaar.
Mij komt de middag van 11 of 12 november uit. Lukt het jullie dan om langs te komen? Er zijn rond die tijd namelijk toetsweken, hoorde ik.Groeten Stijn