PWS Magneetzweeftrein
-
Beste studenten,
Wij zijn Lucas en Victor en wij doen ons pws bij het Stanislascollege Westplantsoen. Wij hebben een magneetzweeftrein als onderwerp gekozen en wij willen een proef hierbij doen. Wij willen weten of een magneetzweeftrein in praktijk haalbaar is in Nederland binnen 20 jaar. Alleen het probleem is dat wij de materialen daarvoor niet hebben. Wij vroegen ons af of iemand daarbij ons kan helpen. Bedankt alvast!
Met vriendelijk groet,
Lucas en Victor -
Beste Lucas en Victor,
Wij hebben op het TU Delft science center een klein model van een supergeleidende zweeftrein. Wat zijn de testjes die jullie zouden willen doen? Dan kan ik beoordelen of deze hier mogelijk zijn!
Groetjes Coco
-
Hallo, we willen weten hoe het precies werkt een magneettrein. Dus misschien een uitleg met theorie daarover zou handig kunnen zijn. En misschien een demonstratie waarbij we foto's kunnen maken en wellicht kunnen filmen? Dit zou ons enorm helpen met ons pws. Dus kunnen we miscchien een afspraak maken ergens volgende week?
Met vriendelijk groet,
Lucas en Victor
-
Hoi Lucas en Victor,
jullie zouden 10 oktober in de middag eventueel langs kunnen komen. Stuur daarvoor even een mailtje naar scholierenlab@tudelft.nl met jullie onderwerp en dat jullie contact hadden met mij. Vermeld ook je telefoonnummer, dan neem ik snel contact met jullie op.
Groetjes Coco -
Beste Coco,
Wij hebben op 18 oktober een mail gestuurd. Hier hebben wij helaas nog geen reactie op gekregen.
Met vriendelijke groet,
Victor en Lucas
-
Hi Lucas, zouden jullie 14 november kunnen?
Groetjes Coco