Materiaal vleugelprofiel
-
Beste Juul,
Ik zou graag 15 november naar de PWS middag willen komen om voor mijn profielwerkstuk zelfgemaakte vleugelprofielen te testen. Ik heb voor het maken van de vleugelprofielen in de bouwhandleiding gekeken, maar nu vraag ik mij af of de vleugelprofielen per se van XPS of balsahout gemaakt moeten worden? Ik kom namelijk niet zo gemakkelijk aan deze materialen. Zijn er eventueel nog andere mogelijkheden waarvan ik de vleugelprofielen zou kunnen maken? Ik hoor graag van je.
Met vriendelijke groet,
Lisa -
Beste Lisa, @lliissaa_b
Je kan je profiel ook 3D printen! En verder is ieder materiaal wat niet te broos is (dus geen piepschuim), maar wat wel makkelijk te bewerken is te gebruiken. Heel dicht foam of iets dergelijks zou dus ook kunnen.
Groetjes en succes!
Juul
-
Hoi Juul,
Dankjewel voor je reactie! Ik ga er alles aan doen om voor donderdag vleugelprofielen gemaakt te hebben, omdat donderdag de enige mogelijkheid is de windtunnel te gebruiken voor mijn pws. Ik ben momenteel nog heel druk op zoek naar het materiaal. Mocht het niet voor donderdag lukken, hebben jullie dan misschien een paar vleugelprofielen die ik kan testen in de windtunnel, of hebben jullie misschien materiaal zodat ik ze op de werkplaats kan maken en dan testen? Ik hoor graag van je!
Groetjes, Lisa
-
Hoi Lisa, @lliissaa_b
Ik heb je net aan de telefoon gehad dus ik weet dat die vleugelprofielen helemaal goed gaan komen!
Tot donderdag,
Juul