Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

Huidkanker en vitamine D tekort

Het menselijk lichaam
    2
    3
    2670
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • S
      SarahvanWeelden
      voor het laatst aangepast door

Hoi,
      Ik zit momenteel in vwo 6 en ik moet dit jaar een profielwerkstuk maken. Momenteel ben ik aan het bedenken wat een interessant onderwerp zou zijn en ik dacht aan een onderwerp met huidkanker met als hoofdvraag : ´Wat heeft een vitamine D tekort voor een invloed op huidkanker?´. Natuurlijk hoort bij het profielwerkstuk een praktische deel en hierbij vroeg ik mij af of er überhaupt wel een mogelijkheid is om een onderzoek uit te voeren waar kanker(cellen) bij betrokken zijn. Zo ja weet jij een mogelijkheid voor een onderzoek waarbij ik mijn hoofdvraag zou kunnen beantwoorden en waar dit onderzoek uitvoerbaar is?
      Groet,
      Sarah

Sanne NielsenS 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • Sanne NielsenS
        Sanne Nielsen @SarahvanWeelden

@SarahvanWeelden
        Hallo,

Momenteel zijn wij van PWS TU Delft op vakantie. Vanaf 20 augustus zijn we weer aanwezig en zullen wij proberen zo snel mogelijk je vraag te beantwoorden.

Met vriendelijke groeten,
        Het PWS TU Delft team

Scheikunde en Biologie
        PWS TU Delft

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
        • Sanne NielsenS
          Sanne Nielsen

Hallo @SarahvanWeelden,

Voor de vakantie had je een vraag voor ons. Hebben jullie onderhand al wat voortgang gemaakt met jullie PWS?
          Hebben jullie nog steeds onze hulp hierbij nodig of zijn jullie er zelf al achter gekomen?

Een handige tip voor het vinden van goede bronnen is Google Scholar. Deze zoekmachine van Google zoekt specifiek tussen wetenschappelijke artikelen en geeft daarom vrijwel altijd een betrouwbare bron.

Groetjes,
          Sanne

Scheikunde en Biologie
          PWS TU Delft

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
          • First post
            Last post
          Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors