Huidkanker en vitamine D tekort
-
Hoi,
Ik zit momenteel in vwo 6 en ik moet dit jaar een profielwerkstuk maken. Momenteel ben ik aan het bedenken wat een interessant onderwerp zou zijn en ik dacht aan een onderwerp met huidkanker met als hoofdvraag : ´Wat heeft een vitamine D tekort voor een invloed op huidkanker?´. Natuurlijk hoort bij het profielwerkstuk een praktische deel en hierbij vroeg ik mij af of er überhaupt wel een mogelijkheid is om een onderzoek uit te voeren waar kanker(cellen) bij betrokken zijn. Zo ja weet jij een mogelijkheid voor een onderzoek waarbij ik mijn hoofdvraag zou kunnen beantwoorden en waar dit onderzoek uitvoerbaar is?
Groet,
Sarah -
@SarahvanWeelden
Hallo,Momenteel zijn wij van PWS TU Delft op vakantie. Vanaf 20 augustus zijn we weer aanwezig en zullen wij proberen zo snel mogelijk je vraag te beantwoorden.
Met vriendelijke groeten,
Het PWS TU Delft team -
Hallo @SarahvanWeelden,
Voor de vakantie had je een vraag voor ons. Hebben jullie onderhand al wat voortgang gemaakt met jullie PWS?
Hebben jullie nog steeds onze hulp hierbij nodig of zijn jullie er zelf al achter gekomen?Een handige tip voor het vinden van goede bronnen is Google Scholar. Deze zoekmachine van Google zoekt specifiek tussen wetenschappelijke artikelen en geeft daarom vrijwel altijd een betrouwbare bron.
Groetjes,
Sanne