geen krassen op acrylaatplaten
-
Beste meneer/mevrouw,
Ik mail namens de gehele groep waarmee ik dit jaar samen aan onze meesterproef ga werken. Dit groepje bestaat uit Thomas van Haarlem, India van Doornen en mij (Nadim Houda). Hierbij de verdere gevraagde gegevens:
Mailadres van de contactpersoon: nadim-houda@live.nl
Naam + plaats school: Libanon Lyceum te Rotterdam
Naam + mailadres begeleider op school: Dennis van den Heuvel + hvl@llr.nl
Opdrachtgever: Jeffrey Raasen van het bedrijf Polyplastic
Opdracht: Polyplastic wilt dat er een oplossing gevonden wordt die ervoor zorgt dat er geen krassen meer op de acrylaatplaten ontstaan. Deze worden veroorzaakt door het gruis dat tijdens het zagen ontstaat. Aan dit ontwerp heeft de opdrachtgever een aantal eisen gesteld. Aan de hand daarvan is een programma van eisen en een programma van wensen opgesteld.
Hoofd- en deelvragen: Hoe kan worden voorkomen dat het gruis voor krassen zorgt op het acrylaatglas.
Plan: Zie bijlage
Nodige expertise: Wij hebben iemand nodig die veel af weet van processen en machines.Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Nadim Houda
-
-
Hallo Midas,
Onze excuses voor de late reactie. Onze toetsweek is pas afgelopen vandaar dat daar de afgelopen twee weken vooral onze focus op lag.
Wij zijn erg blij dat je ons wilt helpen tijdens onze meesterproef. Ons groepje bestaat uit drie leden: India van Doornen, Thomas van Haarlem en Nadim Houda. Op het moment zijn we bezig met het afronden van onze projectomschrijving, dat betekent dat we volgende week met ons onderzoek zullen beginnen. Als je interesse hebt, kunnen wij in de komende dagen de projectomschrijving opsturen.Met vriendelijke groet,
India, Thomas en Nadim
-
Hee @Acrylaat ,
Hopelijk gingen jullie toetsen goed. Wanneer jullie tijd hebben kunnen jullie je opdrachtomschrijving sturen via dit forum.
Groetjes,
Midas -
Hallo Midas,
Nogmaals bedankt dat je ons wilt helpen tijdens onze meesterproef. Onze projectomschrijving is bijna eigenlijk al af, we moeten alleen nog een paar dingen weten. We moeten jou namelijk ook vermelden in onze projectomschrijving.
- Zouden we jou foto op dit forum mogen gebruiken in onze projectomschrijving?
- Zou je misschien kunnen omschrijven hoe je ons kunt helpen tijdens de meesterproef?
- Zouden wij jou e-mailadres en telefoonnummer mogen vermelden in onze projectomschrijving?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
India van doornen
Thomas van Haarlem
Nadim Houda -
Hee @Acrylaat ,
Mooi dat het goed gaat met de projectomschrijving!
Je mag mijn foto gebruiken hoor. Ik kan jullie helpen met technische vragen. Als jullie vast komen te zitten met de structuur van jullie onderzoek kan ik jullie verder helpen met een frisse en ervaren blik.
Helaas mag ik alleen contact met jullie houden via het forum. Ik communiceer namelijk alleen met jullie. Als jullie school vragen heeft over het technasium programma en mijn betrokkenheid kan dat via mijn begeleider gecommuniceerd worden.
met vriendelijke groet,
Midas