Synthese paracetamol
-
Wij willen met ons profielwerkstuk de werking van aspirine bestuderen en hierbij willen we ook zelf aspirine maken?
Zou u het voorschrift naar mielsieders2004@gmail.com kunnen doorsturen? -
Beste Miel,
Ik heb het voorschrift gemaild.
Groetjes Ismene
-
Zou u de proef ook naar mij willen doorsturen voor mijn pws?
-
Beste TU Delft Team,
Ik doe mijn werkstuk ook hierover, zou u het voorschrift van een aspirine ook naar mij willen sturen. Alvast bedankt.
Groetjes, Jasmijn Hazeleger
-
Beste Dani en Jasmijn,
Ik heb het voorschrift naar jullie toe gemaild!
Groetjes,
Ismene -
Hallo mevrouw,
Zou u het voorschrift misschien ook naar mij willen sturen? -
Beste Milou,
Ik heb het voorschrift gemaild!
Groetjes,
Ismene -
Beste mevrouw,
Zou u het voorschrift naar mij kunnen sturen?
Alvast bedankt! -
Beste mevrouw,
Ik doe mijn PWS ook over pijnstillers. Zou u het voorschrift ook naar mij kunnen sturen?
Alvast bedankt,
Danae
-
Hoi Sanne,
Wij zijn bezig met ons profielwerkstuk. Hierbij willen wij graag paracetamol maken. Kunt u een voorschrift sturen voor aspirine via de mail?
Groetjes ,
Maxime Arts & Imke Donkers
Zwijsen college Veghel -
Hallo meneer/mevrouw,
Ik ben de werking van pijnstillers, zoals paracetemol, op het zenuwstelsel aan het analyseren. Voor ons onderzoek zouden we twee proeven willen uitvoeren, namelijk de synthese van asperine en het testen van oude/nieuwe aspirine. Hiermee bedoelen we of hoeveelheid acetylsalicylzuur in een oude paracetemol naar de houdbaarheidsdatum zover afneemt dat het geen werking meer heeft. Heeft u misschien voorschriften over deze proeven.
Alvast bedankt
Groetjes,
Tom -
hoi Sanne,
wij zijn bezig met het verzinnen van een onderwerp voor ons PWS. het bericht van @Tom1987 heeft ons erg geïnspireerd. zou u ons ook uw voorschrift van aspirine kunnen mailen?
groetjes,
Tatum -
Hey @tatumkoek
Degene van ons team die in het bezig is van het proefvoorschrift is op dit moment op vakantie. Ik zal je hem toesturen zodra ik hem in mijn bezig heb.
Groetjes,
Jip -
Hoi, zou iemand ons het voorschrift kunnen sturen over het maken van aspirine?
-
Hey,
Ik ben nu bezig met het synthetiseren van pijnstillers voor mijn PWS.
Zou u alstublieft het voorschrift van Aspirine kunnen sturen naar mijn mail?*Als u ook de voorschriften van Ibuprofen, Paracetamol en andere pijnstillers heeft dan ontvang ik deze ook graag in mijn mailbox.
Met vriendelijke groet,
Mahan -
Ik heb het voorschrift aan jullie ge-e-maild.
Groetjes,
Jip -
Hallo,
Ik ben ook bezig met mijn PWS over de aspirine. Zou u het voorschrift kunnen sturen?Alvast bedankt
Met vriendelijke groet,
Max -
Ha @Max-Caspers
Het voorschrift heb ik ge-e-maild.
-
Hey,
Ik hou mijn PWS over paracetemol en ik vroeg me af of ik ook het voorschrift gemaild kon krijgen.
Mijn email-adres: ...Alvast bedankt
Rick de Vries -
Ha @RickdeVries
Volgende keer niet je e-mail adres op een openbaar forum plaatsen... Zo krijg je veel spam mail.
Ik heb je het aspirine voorschrift toegestuurd.
Groetjes,
Jip