Synthese paracetamol

• PWS TU Delft admin

Ha Silyuna,

Je hebt het voorschrift in je mailbox. Eventueel je spam folder checken.

Groetjes,
    Jip

• Hoi @jip_rietveld,

Ik doe mijn pws dit jaar ook over pijnstillers. Ik zou graag paracetemol willen synthetiseren. Heb jij misschien het voorschrift voor mij?

Groetjes Julie

• PWS TU Delft admin

Ha @julievdmeer

Het voorschrift heb ik naar je ge-e-maild.

Groetjes,
    Jip

• Hallo mevrouw,
    Wij doen ons pws over aspirine, paracetamol en ibuprofen. Heeft u hier ook de voorschriften van zodat we het zelf kunnen maken? En zou u die dan alstublieft willen sturen?

Groetjes,
    Nyssa

• PWS TU Delft admin

Hey @nyssa

Ik heb je het aspirine voorschrift je toe ge-e-maild (schrijf je dat zo?).

Groetjes,
    Jip

• hallo meneer/mevrouw mijn pws partner en ik gaan het ook over paracetamol en andere pijnstillers doen en we zouden graag ook het lab in gaan om het zelf te maken. zou u ons het recept van aspirine ook willen sturen?

• PWS TU Delft admin

Ha @bouchra

Ik heb je het voorschrift toegestuurd. Eventueel ook in je spam box kijken.

Oh het lijkt erop dat het bericht is verwijderd door een incorrect e-mail adres. Zou je je e-mail naar mij willen sturen via persoonlijke chat? Dan probeer ik het opnieuw.

Groeten,
    Jip

• Hallo @jip_rietveld

het lijkt erop dat ik het verkeerde email op mijn account had staan. sorry daarvoor, zou u het misschien opnieuw kunnen sturen naar dit keer het correcte mail, alvast bedankt!

m.v.g. bouchra

• PWS TU Delft admin

Ha @bouchra

Als het goed is heb je hem nu in je mailbox. Ik heb hem verstuurd naar een leerlingnummer die eindigt op ...433.

Groeten,
    Jip

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar Forum verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.