Synthese paracetamol
- 

Hoi, zou iemand ons het voorschrift kunnen sturen over het maken van aspirine? 
- 

Hey, 
 Ik ben nu bezig met het synthetiseren van pijnstillers voor mijn PWS.
 Zou u alstublieft het voorschrift van Aspirine kunnen sturen naar mijn mail?*Als u ook de voorschriften van Ibuprofen, Paracetamol en andere pijnstillers heeft dan ontvang ik deze ook graag in mijn mailbox. Met vriendelijke groet, 
 Mahan
- 

Ik heb het voorschrift aan jullie ge-e-maild. Groetjes, 
 Jip
- 

Hallo, 
 Ik ben ook bezig met mijn PWS over de aspirine. Zou u het voorschrift kunnen sturen?Alvast bedankt Met vriendelijke groet, 
 Max
- 

Ha @Max-Caspers Het voorschrift heb ik ge-e-maild. 
- 

Hey, Ik hou mijn PWS over paracetemol en ik vroeg me af of ik ook het voorschrift gemaild kon krijgen. 
 Mijn email-adres: ...Alvast bedankt 
 Rick de Vries
- 

Ha @RickdeVries Volgende keer niet je e-mail adres op een openbaar forum plaatsen... Zo krijg je veel spam mail. Ik heb je het aspirine voorschrift toegestuurd. Groetjes, 
 Jip
- 

Hoi Jip Rietveld, Voor mijn pws over pijnstillers zou ik ook graag het voorschrift willen ontvangen. Mvg, 
 Silyuna
- 

Ha Silyuna, Je hebt het voorschrift in je mailbox. Eventueel je spam folder checken. Groetjes, 
 Jip
- 

Hoi Jip Rietveld, Ik doe mijn pws dit jaar ook over pijnstillers. Ik zou graag paracetemol willen synthetiseren. Heb jij misschien het voorschrift voor mij? Groetjes Julie 
- 

- 

Hallo mevrouw, 
 Wij doen ons pws over aspirine, paracetamol en ibuprofen. Heeft u hier ook de voorschriften van zodat we het zelf kunnen maken? En zou u die dan alstublieft willen sturen?Groetjes, 
 Nyssa
- 

- 

hallo meneer/mevrouw mijn pws partner en ik gaan het ook over paracetamol en andere pijnstillers doen en we zouden graag ook het lab in gaan om het zelf te maken. zou u ons het recept van aspirine ook willen sturen? 
- 

Ha @bouchra Ik heb je het voorschrift toegestuurd. Eventueel ook in je spam box kijken. Oh het lijkt erop dat het bericht is verwijderd door een incorrect e-mail adres. Zou je je e-mail naar mij willen sturen via persoonlijke chat? Dan probeer ik het opnieuw. Groeten, 
 Jip
- 

Hallo Jip Rietveld het lijkt erop dat ik het verkeerde email op mijn account had staan. sorry daarvoor, zou u het misschien opnieuw kunnen sturen naar dit keer het correcte mail, alvast bedankt! m.v.g. bouchra 
- 

Ha @bouchra Als het goed is heb je hem nu in je mailbox. Ik heb hem verstuurd naar een leerlingnummer die eindigt op ...433. Groeten, 
 Jip
- 

Hallo, Mijn pws gaat ook over pijnstillers, zou ik misschien ook het voorschrift voor aspirine toegemaild kunnen krijgen? MVG, 
 Liz
- 

Zou je mij het voorschrift voor het maken van aspirine kunnen doorsturen voor mijn PWS 
-