Synthese paracetamol
-
hoi Sanne,
wij zijn bezig met het verzinnen van een onderwerp voor ons PWS. het bericht van @Tom1987 heeft ons erg geïnspireerd. zou u ons ook uw voorschrift van aspirine kunnen mailen?
groetjes,
Tatum -
Hey @tatumkoek
Degene van ons team die in het bezig is van het proefvoorschrift is op dit moment op vakantie. Ik zal je hem toesturen zodra ik hem in mijn bezig heb.
Groetjes,
Jip -
Hoi, zou iemand ons het voorschrift kunnen sturen over het maken van aspirine?
-
Hey,
Ik ben nu bezig met het synthetiseren van pijnstillers voor mijn PWS.
Zou u alstublieft het voorschrift van Aspirine kunnen sturen naar mijn mail?*Als u ook de voorschriften van Ibuprofen, Paracetamol en andere pijnstillers heeft dan ontvang ik deze ook graag in mijn mailbox.
Met vriendelijke groet,
Mahan -
Ik heb het voorschrift aan jullie ge-e-maild.
Groetjes,
Jip -
Hallo,
Ik ben ook bezig met mijn PWS over de aspirine. Zou u het voorschrift kunnen sturen?Alvast bedankt
Met vriendelijke groet,
Max -
Ha @Max-Caspers
Het voorschrift heb ik ge-e-maild.
-
Hey,
Ik hou mijn PWS over paracetemol en ik vroeg me af of ik ook het voorschrift gemaild kon krijgen.
Mijn email-adres: ...Alvast bedankt
Rick de Vries -
Ha @RickdeVries
Volgende keer niet je e-mail adres op een openbaar forum plaatsen... Zo krijg je veel spam mail.
Ik heb je het aspirine voorschrift toegestuurd.
Groetjes,
Jip -
Hoi Jip Rietveld,
Voor mijn pws over pijnstillers zou ik ook graag het voorschrift willen ontvangen.
Mvg,
Silyuna -
Ha Silyuna,
Je hebt het voorschrift in je mailbox. Eventueel je spam folder checken.
Groetjes,
Jip -
Hoi Jip Rietveld,
Ik doe mijn pws dit jaar ook over pijnstillers. Ik zou graag paracetemol willen synthetiseren. Heb jij misschien het voorschrift voor mij?
Groetjes Julie
-
-
Hallo mevrouw,
Wij doen ons pws over aspirine, paracetamol en ibuprofen. Heeft u hier ook de voorschriften van zodat we het zelf kunnen maken? En zou u die dan alstublieft willen sturen?Groetjes,
Nyssa -
-
hallo meneer/mevrouw mijn pws partner en ik gaan het ook over paracetamol en andere pijnstillers doen en we zouden graag ook het lab in gaan om het zelf te maken. zou u ons het recept van aspirine ook willen sturen?
-
Ha @bouchra
Ik heb je het voorschrift toegestuurd. Eventueel ook in je spam box kijken.
Oh het lijkt erop dat het bericht is verwijderd door een incorrect e-mail adres. Zou je je e-mail naar mij willen sturen via persoonlijke chat? Dan probeer ik het opnieuw.
Groeten,
Jip -
Hallo Jip Rietveld
het lijkt erop dat ik het verkeerde email op mijn account had staan. sorry daarvoor, zou u het misschien opnieuw kunnen sturen naar dit keer het correcte mail, alvast bedankt!
m.v.g. bouchra
-
Ha @bouchra
Als het goed is heb je hem nu in je mailbox. Ik heb hem verstuurd naar een leerlingnummer die eindigt op ...433.
Groeten,
Jip -
Hallo,
Mijn pws gaat ook over pijnstillers, zou ik misschien ook het voorschrift voor aspirine toegemaild kunnen krijgen?
MVG,
Liz