Meer buiten spelen
-
Beste meneer/mevrouw,
Wij zijn vier leerlingen uit V6 van het Christelijk Lyceum Delft en zijn momenteel bezig met onze meesterproef. Hiervoor zoeken we nog een expertbegeleider. Onze docente heeft ons toen naar u verwezen.
Onze opdrachtgever is Jeroen Sluijter van het bedrijf Spark. De opdracht is om iets te ontwerpen dat ervoor zorgt dat kinderen (9-13 jaar) meer buiten gaan spelen. We hebben ook nog een paar eisen meegekregen, namelijk dat het ontwerp circulair en veilig moet zijn. Onze hoofdvraag is dus: Hoe kunnen we ervoor zorgen dat kinderen in de leeftijdscategorie van 9 tot 13 jaar meer buiten gaan spelen?
De deelopdrachten van ons project zijn:
- Oriëntatie op de doelgroep (hiervoor willen we ook een enquête gaan houden)
- Oriëntatie op huidige oplossingen (hierbij kijken we ook naar de eisen voor de veiligheid en naar circulaire materialen)
- Programma van eisen en programma van wensen maken
- Brainstormen
- Ideeën uitwerken en eisen toepassen
- Maquette maken
- Adviesrapport afmaken en eindpresentatie voorbereiden
Tot nu toe zijn we bezig geweest met het maken van het projectplan. Als deze af is zullen we het opsturen.
We hopen dat u ons kunt helpen met het vinden van een expertbegeleider, het liefst in het vakgebied Industrieel Ontwerpen. Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Koen van Arem
Nellie Duisterwinkel
Rob Mourits
Joanne Maartense -
Beste Nellie, Koen, Rob en Joanne, @Technasium
Wat een ontzettend gave opdracht! Zoals Sanne al liet weten over de mail zal ik jullie expert begeleider zijn tijdens jullie PWS. Het liefst houd ik contact via het forum maar jullie kunnen mij ook via de mail bereiken. Als jullie iets niet openbaar willen vragen of bespreken kunnen jullie ook de chat functie van onze website gebruiken.
Ik kijk uit naar jullie projectplan!
Groetjes,
Juul
-
Hallo Juul,
Fijn dat je onze expertbegeleider wilt zijn! Wij hebben op dinsdag van 10:30 tot 12:10 en op donderdag van 12:40 tot 13:30 O&O, dus dan zullen we aan het project werken.
Het voorlopige projectplan zal ik sturen via de chat.
Koen van Arem heeft ook een account aangemaakt op dit forum, maar ik zal degene zijn die het meeste contact houdt met jou.Groetjes,
Joanne -
Hallo Juul,
Bedankt dat je onze begeleider wilt zijn! Zoals Joanne al zei, zal zij het meeste contact met je onderhouden. Ik zal misschien af en toe hier ook van me laten horen, maar Joanne is hiervoor verantwoordelijk. Mocht Joanne een tijdje afwezig zijn, zal ik het overnemen.
Alvast bedankt voor de hulp.
Groeten,
Koen