Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registreren
    • Login

    Onderzoek over onderzoek doen

    Scheduled Pinned Gesloten Verplaatst Overig
    12 Berichten 3 Plaatsers 7.2k Weergaven 3 Watching
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • S Offline
      sazoe @Gast
      voor het laatst aangepast door

      @Midas-Becker Hallo! Wat ontzettend fijn om te horen, kunt u contact op nemen via dit emailadres: 180031@gsf.nl

      Dan kunnen we een afspraak maken!

      Groetjes,
      Sarith Heuves en Zoë Bron

      1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • ? Offline
        Een ex-gebruiker
        voor het laatst aangepast door

        Hee Sarith en Zoë,

        Voor mij is het makkelijker en overzichtelijker om in contact te blijven via dit forum. Jullie kunnen hier ook al je vragen kwijt.

        Groetjes,
        Midas

        S 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
        • S Offline
          sazoe @Gast
          voor het laatst aangepast door

          @Midas-Becker Hoi! Oh, oke ook prima. Zouden dinsdag 11 juli rond 11 uur langs kunnen komen? Groetjes Sarith en Zoë

          1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
          • jip_rietveldJ Offline
            jip_rietveld
            voor het laatst aangepast door

            Hey Sarith en Zoë,

            Ik ben bang dat Midas 2 daagjes geleden op vakantie is vertrokken. Ik ben als enige lid van het team over om het forum bij te houden voor we sluiten voor de zomer vakantie. Ik kan wel proberen online je vragen te beantwoorden! Ik heb het best wel druk met tentamens dus ik weet niet of ik een dag langs kan komen.

            Ik hoop dat ik je verder kan helpen, en anders kunnen we sowieso tijd vinden om langs te komen in het nieuwe schooljaar als jullie dat willen.

            Groetjes,
            Jip

            Administrator
            Student Technische Informatica

            S 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
            • S Offline
              sazoe @jip_rietveld
              voor het laatst aangepast door

              jip_rietveld hallo!
              Wij kunnen ook naar Delft komen, dat is geen probleem, we krijgen er namelijk vrij voor van school. Dus als wij morgen naar de universiteit kunnen komen zou dat erg fijn zijn, anders is volgend schooljaar ook geen probleem.

              Het liefst doen we het wel face to face, zo kunnen wij makkelijker doorvragen ;)

              Groetjes, Sarith en Zoe

              1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
              • jip_rietveldJ Offline
                jip_rietveld
                voor het laatst aangepast door

                Nice!

                Goed om te horen, dan stel ik voor dat we dat in het nieuwe schooljaar gaan doen. Vanaf 21 Augustus is het gehele PWS TU Delft team weer aanwezig en dan kunnen we gemakkelijker een datum plannen. Iedereen heeft nu sporadisch vakantie of is weg.

                Wij zullen jullie een e-mail sturen zodra de eerste PWS-Middag is gepland of met de vraag wanneer jullie zouden willen afspreken. Verwacht het e-mailtje eind Augustus!

                Je hoort nog van ons,
                Jip

                Administrator
                Student Technische Informatica

                S 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
                • S Offline
                  sazoe @jip_rietveld
                  voor het laatst aangepast door

                  jip_rietveld Hallo,

                  Is goed! Tot eind augustus dan maar

                  Groetjes Sarith en Zoe

                  1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
                  • ? Offline
                    Een ex-gebruiker
                    voor het laatst aangepast door

                    Hee Sarith en Zoë,

                    We zijn weer terug! Laat maar weten hoe we jullie dit nieuwe schooljaar kunnen helpen en wanneer jullie die afspraak willen maken (graag ver vooruit plannen i.v.m. drukte op de TU).

                    Groetjes,

                    Midas

                    S 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
                    • S Offline
                      sazoe @Gast
                      voor het laatst aangepast door

                      @Midas-Becker Hallo!

                      Zouden wij ergens in Oktober langs kunnen komen? Dag maakt in principe niet uit, wat voor jou het best uitkomt.

                      Groetjes Sarith en Zoe

                      1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
                      • ? Offline
                        Een ex-gebruiker
                        voor het laatst aangepast door

                        Hee sazoe ,

                        Kunnen jullie 9 oktober om 14.00?

                        Groetjes,
                        Midas

                        1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0

                        Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                        Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                        With your input, this post could be even better 💗

                        Registreren Login
                        • First post
                          Last post
                        Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors