Onderzoek over onderzoek doen
-
Wij zijn Sarith Heuves en Zoë Bron van het Vechtstede college te Weesp en wij zijn nu bezig met ons profielwerkstuk (PWS).
Voor je PWS moet je een onderzoek doen en wij willen gaan onderzoeken hoe je nou een goed onderzoek doet. Om dit te realiseren willen wij graag interviews doen met mensen en instanties die verstand hebben van onderzoek doen, en we hopen dat we dan hier goed zitten.
Wij vroegen ons dus af of het mogelijk is dat wij een afspraak kunnen maken om wat vragen te stellen aan iemand die hier mee bezig is. Denk aan vragen als 'hoe vind je een betrouwbare bron' etc.
Wij hopen op uw medewerking!
-
Hee Sarith en Zoë,
Wat een interessant onderwerp! Ik ben Midas Becker en ik studeer werktuigbouwkunde. Zelf ben ik veel bezig met onderzoek. Ik help jullie graag met jullie vragen! Wanneer zouden jullie een afspraak willen maken?
groetjes,
Midas -
@Midas-Becker Hallo! Wat ontzettend fijn om te horen, kunt u contact op nemen via dit emailadres: 180031@gsf.nl
Dan kunnen we een afspraak maken!
Groetjes,
Sarith Heuves en Zoë Bron -
Hee Sarith en Zoë,
Voor mij is het makkelijker en overzichtelijker om in contact te blijven via dit forum. Jullie kunnen hier ook al je vragen kwijt.
Groetjes,
Midas -
@Midas-Becker Hoi! Oh, oke ook prima. Zouden dinsdag 11 juli rond 11 uur langs kunnen komen? Groetjes Sarith en Zoë
-
Hey Sarith en Zoë,
Ik ben bang dat Midas 2 daagjes geleden op vakantie is vertrokken. Ik ben als enige lid van het team over om het forum bij te houden voor we sluiten voor de zomer vakantie. Ik kan wel proberen online je vragen te beantwoorden! Ik heb het best wel druk met tentamens dus ik weet niet of ik een dag langs kan komen.
Ik hoop dat ik je verder kan helpen, en anders kunnen we sowieso tijd vinden om langs te komen in het nieuwe schooljaar als jullie dat willen.
Groetjes,
Jip -
Jip Rietveld hallo!
Wij kunnen ook naar Delft komen, dat is geen probleem, we krijgen er namelijk vrij voor van school. Dus als wij morgen naar de universiteit kunnen komen zou dat erg fijn zijn, anders is volgend schooljaar ook geen probleem.Het liefst doen we het wel face to face, zo kunnen wij makkelijker doorvragen ;)
Groetjes, Sarith en Zoe
-
Nice!
Goed om te horen, dan stel ik voor dat we dat in het nieuwe schooljaar gaan doen. Vanaf 21 Augustus is het gehele PWS TU Delft team weer aanwezig en dan kunnen we gemakkelijker een datum plannen. Iedereen heeft nu sporadisch vakantie of is weg.
Wij zullen jullie een e-mail sturen zodra de eerste PWS-Middag is gepland of met de vraag wanneer jullie zouden willen afspreken. Verwacht het e-mailtje eind Augustus!
Je hoort nog van ons,
Jip -
-
Hee Sarith en Zoë,
We zijn weer terug! Laat maar weten hoe we jullie dit nieuwe schooljaar kunnen helpen en wanneer jullie die afspraak willen maken (graag ver vooruit plannen i.v.m. drukte op de TU).
Groetjes,
Midas
-
@Midas-Becker Hallo!
Zouden wij ergens in Oktober langs kunnen komen? Dag maakt in principe niet uit, wat voor jou het best uitkomt.
Groetjes Sarith en Zoe
-