Drug delivery system
-
Geachte heer/mevrouw,
Aangezien we dit jaar eindexamen doen, moeten we daarbij een profielwerkstuk maken. Ons profielwerkstuk, voor scheikunde, gaat over een drug delivery system. Wij vroegen ons af of het mogelijk is om ons practicum bij TU Delft te doen. De bijlage met daarin ons practicum opzet hebben wij naar info@scholierenlab.nl gestuurd.
Alvast bedankt!
Met vriendelijk groeten,
Kim Lensing en Caitlin Pieneman -
Beste Kim en Caitlin,
ik heb net even opgezocht wat het kost om PLGA in te kopen en het is heel duur. Ik moet eerst kijken of het al ergens beschikbaar is op de TU Delft en even navragen of we het anders wel of niet inkopen.
Mvg,
Sanne -
Beste Kim en Carlijn,
de benodigdheden voor deze proef zijn te duur, dus ik kan jullie niet helpen met deze specifieke proef.
Als jullie nog iets anders bedenken of vragen hebben, hoor ik het graag.Mvg,
Sanne -
Beste Kim en Caitlin,
ik ga het even voor jullie uitzoeken. Ik hoop dinsdag wat meer te weten.
Mvg,
Sanne -
Beste Sanne,
Wij hebben gekeken of we zelf PLGA kon krijgen en zodoende hebben wij een bedrijf gevonden die ons twee samples hebben gegeven. We hebben besloten om een aangepaste versie te maken van ons practicum. Ik heb het nieuwe voorstel naar info@scholierenlab.nl gestuurd in een bijlage.
Mvg,
Kim en Caitlin
-
Beste Sanne,
bedankt voor je reactie. Jammer dat we ons practicum niet bij jullie kunnen uitvoeren. We gaan binnenkort kijken of het practicum eventueel kunnen veranderen. Door bijvoorbeeld PLGA te vervangen voor PLLA met een zeer korte ketenlengte. Als we een nieuw idee hebben laten we het je weten.
Mvg,
Kim en Caitlin -
Hoi Sanne,
We hebben vandaag even met onze begeleider gesproken en we kunnen in principe uitstel krijgen voor het inleveren van ons practicum. We zouden daarom heel graag het practicum bij de TU uitvoeren, als dat uiteraard kan. Onze voorkeur gaat uit naar december, maar als dit niet lukt is januari ook geen probleem.
We hopen dat er iets te regelen is, alvast bedankt!Groetjes Kim en Caitlin
-
Beste Kim en Caitlin,
ik ga kijken of er mogelijkheden zijn voor het uitvoeren van deze proef. Het is veel regelen dus de proef kan pas over een maand op zijn vroegst worden gedaan, ergens in de maand december wellicht januari. Mijn vraag aan jullie is of jullie dat halen met je PWS?
Mvg,
Sanne -
Beste Kim en Caitlin,
Het is helaas niet mogelijk om de proef uit te voeren op de TU Delft. Dit geldt voor elke proef.
Het is momenteel heel druk bij de onderzoeksgroepen op de faculteit vanwege een overvloed aan scheikunde studenten die proeven uitvoeren voor de opleiding. Daarnaast zijn ze nu ook druk met de aankomende verhuizing van de hele faculteit. Het is nu moeilijk of niet mogelijk proeven te verzorgen voor het PWS.
Daarom moet ik met spijt mededelen dat wij, van het ScholierenLAB, helaas dit jaar geen proeven meer kunnen aanbieden voor scheikunde of biologie.Mijn oprechte excuses hiervoor.
Met vriendelijke groeten,
Sanne